A stazione di Ankara YHT rivolta i cunduttori di taxi

Ankara YHT Station Made Taxi Drivers Revolt: Station Taxi Station Taxi Drivers hà protestatu davanti à a Camera Generale di l'Automobile è i Cummercianti di i Conduttori di Ankara, affirmannu chì una fermata ùn li era micca attribuita à a nova Stazione YHT è chì sò stati penalizzati per piglià passageri. davanti à a stazione.

I cunduttori di taxi di a Stazione di Taxi Station, chì dichjaravanu chì ùn anu micca statu attribuitu una fermata dopu l'apertura di a Nova Stazione di Trenu d'Alta Velocità è ùn anu micca permessu di piglià passageri davanti à a nova stazione, si sò riuniti davanti à u Ankara Camera di l'Automobile Publicu è i Cummercianti di i Cunduttori l'altru ghjornu. Reagisce à a gestione di a camera cù slogans, i cunduttori di taxi anu dettu: "Se a nostra lagnanza ùn hè micca risolta, perdemu a nostra vita". A folla, chì hà chjusu a strada Mareşal Fevzi Çakmak chì porta à Beşevler Junction à u trafficu per un pezzu, hà avanzatu in convoi versu a nova Stazione YHT in Celal Bayar Boulevard. Parlendu à l'ufficiali di a Stazione Ferroviaria YHT in nome di i 100 tassisti chì travaglianu à a fermata, u capu di a fermata, Mehmet Savaş, hà dettu: "Malgradu u fattu chì avemu fattu i protokolli, a polizia sta finendo i nostri amichi chì piglianu. passageri davanti à a nova Stazione YHT. Per travaglià intornu à a stazione cum'è prima, TCDD esige soldi chì ùn pudemu micca pagà. "A fermata di 50 anni hè stata resa inoperabile", disse. A guerra cuntinuò cusì:

Ciò chì avemu vintu và à a pena

"Dopu à l'apertura di a nova Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità, a nostra fermata attuale era troppu luntanu da u puntu induve i passageri entravanu è escevanu a maiò parte di u tempu, cusì avemu persu a maiò parte di i nostri clienti. Ancu s'è avemu cumpletu i protokolli necessarii in quantu à u trasportu di passageri cù e cumpagnie chì custruiscenu a nova stazione, a polizia di u trafficu impone una multa di 200 TL à i nostri amichi chì volenu piglià passageri davanti à a stazione. I soldi chì guadagnemu hè solu abbastanza per pagà l'amende chì avemu incurru. Semu vittime in questa tappa induve circa 2 mila persone è e so famiglie manghjanu u pane.

Ùn pudemu micca fà sente a nostra voce

Avemu servutu à l'antica stazione, induve u statu ùn ci hà micca incaricatu soldi, per 50 anni senza prublemi. State Railways (TCDD) esige 105 mila TL da noi per pudè travaglià in u novu locu cum'è prima. Ùn hè micca pussibule per noi di copre questu cù i nostri guadagni attuali. A Camera Publica di l'Automobile è i Cunduttori è i Cummercianti di Ankara ùn anu pussutu fà sente a nostra voce, volenu operare 10 veiculi chì anu determinatu à a nostra fermata. I guadagni di i cummercianti chì ùn ponu micca guadagnà soldi in a situazione attuale diminuiscenu ancu di più. U soffrenu principia cù a nova stazione. Da quì, chjamemu à u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan è u nostru sindaco Melih Gökçek: "Vulemu furnisce u serviziu à a nova stazione cum'è avemu da 50 anni, per piacè aiutateci".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*