U trafficu in Alsancak serà risoltu in pochi settimane

U trafficu in Alsancak serà risoltu in uni pochi di settimane: Una suluzione tempuranea hè stata trovata per u trafficu chì hè stata sperimentata dapoi anni per via di u ristrettu di a strada à l'entrata di u centru di a cità Alsancak in İzmir. A municipalità metropolitana di Izmir demolirà u muru di u giardinu chì appartene à TCDD è a strada trà a piazza Vahap Özaltay è a stazione di Alsancak seranu duie partenze è arrivi. U Cunsigliu di Conservazione hà finalmente datu l'appruvazioni tantu aspittatu.
U scalpel longu aspittatu hè infine battutu nantu à a strada chì si stringhje cum'è un "funnel" trà a piazza Vahap Özaltay è a stazione di treni Alsancak in Atatürk Street in İzmir. st. A Chjesa Anglicana di Ghjuvanni è i mura di l'edificazioni chì appartenenu à TCDD, İhsan Alyanak, chì era u sindaco di İzmir trà u 1973 è u 1980, hà demolitu u muru di a chjesa, dunque u guvernu britannicu hà datu una nota à Turchia. A strada aperta hà ghjucatu un rolu impurtante in l'entrata di a cità in quelli anni. Tuttavia, soprattuttu in l'ultimi 10 anni, duie corsie di trafficu da Talatpaşa Boulevard, duie da Şair Eşref Boulevard è una strada da Ziya Gökalp Boulevard si sò impigliati in una sola strada trà a Chjesa è u muru di u giardinu TCDD dopu Vahap Özaltay Square. U fattu chì cinque carrughji cascò in una sola via hà fattu u trafficu d'Alsancak un incubu, soprattuttu à l'ora di a sera è di a matina. Cum'è una suluzione pruvisoria, hè statu dimustratu chì u giardinu di l'edifiziu chì appartene à DDY deve esse tiratu à l'internu è a strada usata cum'è duie corsie opposte quì.
Prughjettu di Tunnel preparatu
Per una soluzione permanente, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu iniziatu u travagliu preliminare per custruisce un tunnel sotterraneo di 550 metri di lunghezza chì unirà a Piazza Vahap Özaltay è a Strada Liman per currisponde à u tramway Konak. A squadra tecnica hà fattu a preparazione di u prugettu preliminare. Una offerta di prughjettu serà fatta per u tunnel sotterraneo prestu. Hè previstu chì u prughjettu di u tunelu, induve u fronte di l'Alsancak Station serà lasciatu à u tram, a strada di bicicletta è i pedestrians, è u trafficu sarà sottu terra, serà una suluzione à u trafficu. In ogni casu, a preparazione è a pruduzzione di u prugettu ùn serà micca finitu prima di 2-3 anni.
Un protocolu di affittu hè statu firmatu cù TCDD
Mentre a ghjente di Izmir aspittava chì u prughjettu di u tunnel sotterraneo sia realizatu u più prestu pussibule, a municipalità metropolitana di Izmir hà pisatu à a porta di TCDD una volta di più per u permessu di allargamentu di a strada, chì ùn hà micca pussutu ottene appruvazioni per anni per via di a registrazione di l'edificazioni TCDD. . I negoziati anu risultatu in risultati pusitivi è TCDD hà preparatu un prughjettu per i mura di u giardinu per esse tiratu in daretu per eliminà u ristrettu chì hà causatu a congestione di u trafficu in Vahap Özaltay Square. Hè statu accunsentutu cù a TCDD 3a Direzzione Regiunale chì u muru deve esse demolitu è ​​a luca pagata per a zona per esse usata cum'è strada. U primu pagamentu annuale di affittu di 32 mila 858 TL hè statu fattu à TCDD.
U cunsigliu hà accettatu
A Municipalità Metropolitana hà dumandatu à u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale N ° 25 di Izmir per l'appruvazioni di u prugettu, postu chì ci sò edifizii storichi arregistrati da u Cunsigliu Superiore di u Patrimoniu Culturale è Naturale Immobile u 1985 di ghjennaghju di u 1, cù l'accunsentu di TCDD. Cù a decisione presa l'11 di ferraghju, u Cunsigliu, in u scopu di u prugettu di arrangiamentu di strada è pavimentu trà Atatürk Caddesi Sait Altınordu Square è Vahap Özaltay Square, preparatu da u Dipartimentu di i Trasporti di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà dumandatu chì u muru di u giardinu sia ritiratu. è a strada allargata, basta chì u muru hè ricustruitu cù a listessa altezza è tecnica. L'appruvazioni di u Cunsigliu di Prutezzione, chì prima rifiutava e dumande nantu à sta questione, hà alluntanatu a strada per l'eliminazione di un prublema maiò cù un picculu studiu.
U flussu di trafficu aumenterà
A Municipalità Metropolitana hà iniziatu a preparazione per implementà u prugettu. Hà datu infurmazioni à TCDD 3a Regione è a Branca di Inspeczione di u Trafficu di a Pulizia di İzmir. In uni pochi di settimane, e squadre travaglià in l'ore di trafficu notturnu, demoliscendu u muru in dui o trè ghjorni è dà un'antra strada à a strada. U muru di u giardinu serà ricustruitu 2.5 metri in daretu. In questu modu, u prublema vissutu per via di u fattu chì a strada versu u Portu hè unica serà eliminata. A congestione sperimentata per via di l'intersezzione è di i semafori davanti à Vahap Özaltay, a piazza Sait Altınordu è i silos TMO à l'uscita da u centru di a cità serà superata dopu à a fine di u tunnel sotterraneo.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*