I travagliadori di İZBAN dicenu chì cuntinueranu a greva risolutamente

I travagliadori di Izban anu dettu chì anu da cuntinuà a greva cun determinazione.
I travagliadori di Izban anu dettu chì anu da cuntinuà a greva cun determinazione.

I travagliadori İZBAN, chì a greva hè entrata in u 8u ghjornu, anu dichjaratu ch'elli sò decisi à cuntinuà a greva finu à chì l'accordu cullettivu hè cunclusu in cunfurmità cù i so desideri.

A greva iniziata da l'impiegati di a Rete Suburbana di Izmir (İZBAN), a rete di trasportu publicu operata in cullaburazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Republica di Ferrovie Statali di Turchia (TCDD), dopu a fallimentu di ottene risultati in i negoziati di l'accordu cullettivu. , hà duratu una settimana. I travagliadori İZBAN, membri di l'Unione Ferroviaria-İş, anu dichjaratu ch'elli eranu decisi à cuntinuà a greva finu à chì e so richieste sò soddisfatte è chì a ghjente di Izmir era più sustegnu di ciò ch'elli aspettavanu.

Dichjarà chì a so morale era uguale à u primu ghjornu di greva, u Rappresentante di u locu di travagliu Berkan Arda hà dettu: "Parechji sindicati, partiti pulitichi è urganisazioni di massa sò venuti à sustene. In listessu modu, parechji citadini sò ghjunti è dicenu ch'elli eranu cun noi. Cunnosci è sustene a nostra ghjustizia. Cuntinuemu, simu à u principiu. Ùn ci hè micca prublema cù a stabilità. Semu daretu à e nostre richieste. I figuri annunziati da İZBAN sò inflati, numeri chì solu una o duie persone ponu cumprà. Hè una dichjarazione interamente nantu à a percepzione. İZBAN mente è ùn puderia micca fà una dichjarazione di novu. A greva cuntinuerà finu à avè i nostri diritti. I residenti di Izmir anu da seguità a nutizia curretta. S'ellu ci hè qualcosa in mente, ch'elli venenu à parlà cun noi. "Semu quì per i nostri diritti è u nostru travagliu, ùn avemu micca altru scopu", disse.

'A NOSTRA E RICHIEDE S'ACCUMULA PER 4 CONTRATTI'

Mehmet Şerif, chì travaglia cum'è machinist, hà dettu: "Semu inseme cù tutti i nostri amichi. U publicu sapi ancu chì e cifre annunziate da İZBAN ùn sò micca reali. Prima di fà greva, avemu infurmatu è spiegatu a ghjente. Aghju intrutu in u mo nove annu, i soldi chì riceve oghje hè 1860 lire, chì hè 2 mila 400 cù diritti suciali è i soldi datu da u statu. A gestione di İZBAN deve stà daretu à i so impiegati. Vulemu furnisce a nostra famiglia. Ch'elli ci dessi i nostri diritti, ùn vulemu nunda d'altru. Semu decisi à cuntinuà a greva. Questu hè u nostru quartu cuntrattu è finu à avà hè sempre finitu cumu vulia İZBAN, ùn pudemu micca ottene ciò chì vuliamu. S'elli ci avianu datu i nostri diritti prima, di sti numeri ùn si ne parlavanu oghje. E nostre richieste sò state accumulate per 4 cuntratti. Scusemu à u populu di Izmir, ùn vulemu micca fà sta greva, ma vulemu ancu sustene a nostra famiglia. Vulemu campà una vita decente. Ch'elli ci capiscenu è stà vicinu à noi ".

"I PIANI DI İZBAN MANAGEMENT ùn sò micca ghjunti"

U tecnicu di mantenimentu di i veiculi Kerem Özgür, chì vulia chì u prugettu di u cuntrattu cullettivu preparatu sia accettatu in u listessu modu, hà dettu: "U clima hè fretu è piovoso, ma a sulidarità di greva ci mantene inseme. Ci hè assai sustegnu da i citadini. Parechji travagliadori è pensionati anu dettu ch'elli eranu cun noi. 10 di 9 residenti Izmir anu una vista positiva. A gestione İZBAN hè rispunsevule per a greva. I figuri annunziati da İZBAN ùn sò micca dispunibili. Pensu chì mostranu e spese chì facenu fora cum'è spese à i travagliadori İZBAN. A gestione di İZBAN trascina a ghjente in l'odiu è u risentimentu versu noi, ma questi piani ùn si sò micca fatti. Dopu tuttu, a ghjente porta u pane in casa da quì, perchè duvemu andà in greva senza mutivu ? Tutti avemu difficultà finanziarii. Avemu tutti i debiti. "Avemu realizatu stu accordu cullettivu per cinque o sei mesi, in modu chì pudemu ghjunghje à un accordu à a tavula per chì a ghjente di Izmir ùn hà micca prublemi, ma ùn finisce micca senza ciò chì vulemu", disse.

SUPPORTU DA I LAVORATORI DI METRO À I LAVORATORI İZBAN

I più grandi sustenidori di i travagliadori İZBAN sò i travagliadori di Izmir Metro, ancu membri di Demiryol-İş, chì ùn l'anu micca lasciatu solu da u primu ghjornu. L'impiegati di Izmir Metro, chì i so accordi di negoziazione cullettiva sò in u prucessu di mediazione, dicenu chì a vittoria di i travagliadori İZBAN affetterà positivamente i so cuntratti. Celel Dağaşan, u Capu Rappresentante di u Metro di Izmir, hà dichjaratu ch'elli campanu nantu à a linea di a fame è hà dettu: "Ùn ci hè nunda di travaglià quandu queste cundizioni ùn sò micca currette. Luttemu per i diritti è u pane per u nostru avvene è i nostri figlioli. Dichjarazioni di l'impiegatori è l'infurmazioni datu à a stampa ùn sò micca veri. Ùn vulemu micca figuri enormi da i patroni, cum'è esageratu in a stampa. I diritti di i travagliadori sò sfruttati in Turchia. L'impiegati cuntinueghjanu à luttà per u travagliu. "Lasciate e nostre richieste esse accettate u più prestu pussibule", disse.

Surghjente: www.universe.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*