Identità è carte bancarie sò sopratuttu scurdate in Kayseri

L'identità è e carte bancarie sò soprattuttu scurdate in Kayseri: In Kayseray, chì hè utilizatu da 120 mila passageri ogni ghjornu in Kayseri, i citadini si scurdanu soprattuttu a so identità è e carte bancarie, è a prisenza di un certificatu di alfabetizazione trà l'articuli scurdati sorprende quelli chì u vedenu.

U tram, chì hè statu messu in serviziu da a Municipalità Metropolitana di Kayseri in 2009 è facilita u trasportu in a cità, porta 120 mila passageri per ghjornu. A causa di a densità di passageri è a distrazione di i citadini, parechji articuli sò scurdati nantu à i tram. Mentre i citadini di Kayseri si scurdanu per suprattuttu di e so carte d'identità, carte bancarie è carte promozionali, ci sò ancu articuli cum'è occhiali di sole, sacchetti di sacchetta, bastoni, t-shirts, pantaloni sportivi, grembiuli di farmacia, pantofole, ombrelli è spray nasali trà l'articuli dimenticati. .

U Manager di l'Operazioni di u Sistema Ferroviariu Mehmet Burak Telcioğlu hà dettu chì trà l'articuli dimenticati era u Certificatu di Alfabetizzazione, "Attualmente, purtemu 120 mila passageri ogni ghjornu. Avemu circa 395 voli à ghjornu. Articuli scurdati in i veiculi è e stazioni di u sistema ferroviariu durante questi viaghji ghjunghjenu à u nostru edifiziu amministrativu in l'industria organizata à a fine di u ghjornu. Dopu chì i prucessi necessarii sò fatti quì, a pruprietà persa hè guardata in u nostru magazzinu. Riguardu à questu, l'infurmazione generale nantu à a pruprietà persa di l'ultimi mesi 3 pò esse seguita nantu à u nostru situ web o applicazione mobile. Dopu, quandu truvate infurmazione nantu à l'articulu persu, pudete cuntattateci è piglià l'azzioni necessarii in quantu à questu articulu è uttene u vostru articulu persu di novu.

Dichjarà chì una canna è un uccello vivu sò stati scurdati trà l'articuli scurdati, Telcioğlu hà dettu: "Ci sò cose interessanti trà l'articuli scurdati. Per esempiu, avemu un bastone. Un uccello vivente hè statu scurdatu in l'ultimi anni. Comu ricurdatu, ci era ancu una finestra di PVC. Tali cose interessanti sò ancu scurdate. I nostri citadini ponu ghjunghje à a centralina chjamendu u 444 38 44 per arrivà à e so cose perse. I nostri amichi furnisceranu l'assistenza necessaria da a centrale elettrica ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*