I travaglii di funivia sò cuminciati di novu in Beşikdüzü

I travaglii di funivia sò cuminciati di novu in Beşikdüzü: Dopu à u disastru di l'inundazioni in u distrittu di Beşikdüzü di Trabzon, i travaglii di teleferica anu acceleratu di novu. Mentre a vita hà tornatu à a nurmale in pocu tempu in Beşikdüzü, chì hà patitu una grande inundazione u 21 di sittembri, i travaglii di a funivia, chì sò stati interrotti per via di u disastru, ripresentanu.

U sindaco Bıçakçıoğlu, chì hà seguitu i travaglii in u distrittu tuttu u ghjornu, hà fattu ispezioni in a regione dopu chì i travaglii di a funivia anu guadagnatu novu momentu. Bıçakçıoğlu, chì ieri hà vistu i travaglii di mucchi annoiati in a stazione più bassa di a funivia è i travaglii di scavi in ​​corso in a stazione superiore ieri, hà dettu chì guadagnà un grande momentu in u turismu dopu à a fine di a funivia.

Dichjarà chì hà da annunzià u prezzu stimatu di l'offerta in e fasi successive di i travaglii di funivia, Bıçakçıoğlu hà dettu: "Averaghju una parte di questa custruita operata. Beşikdüzü riceverà un investimentu turisticu chì Trabzon ùn hà mai vistu in a so storia. "Ciò chì dicemu ùn resta micca solu parolle, ma serà messu in pratica". disse.