U viaghju di l'Università di Beykoz à l'eccellenza principia

U Viaghju di l'Università di Beykoz à l'Eccellenza Begins: Cù a so creazione, l'Università Beykoz hà iniziatu à implementà u Modellu di Eccellenza EFQM per ottene l'eccellenza sustenibile in i so servizii. L'Università, chì hà passatu a valutazione esterna in u scopu di u mudellu, hè stata premiata cù un certificatu di 2 stelle "Impegnu per l'eccellenza".
L'Università Beykoz hà fattu un viaghju impurtante per implementà u Modellu di Eccellenza EFQM sviluppatu da a Fundazione Europea per a Gestione di a Qualità (EFQM) è per custruisce i so prucessi di gestione cù stu mudellu. Prima di tuttu, participendu à u Movimentu Naziunale di Qualità, l'università hà sottumessu una valutazione di u campu pianificata nantu à temi 10 da dui valutatori EFQM per l'Impegnu à l'Eccellenza u 2016 Novembre 6 è hà avutu u dirittu di riceve u "Certificatu di Impegnu EFQM à l'Eccellenza" à u 2 Star. livellu.

In u palcuscenicu di u 15u Cungressu Naziunale di Qualità tenutu cù u tema di "Nova Normale" in Istanbul u 16-2016 Novembre 25, Prof. Dr. Mehmet Durman hà dettu: "Avemu principiatu u nostru viaghju di eccellenza cù a creazione di a nostra università. U nostru scopu hè Turchia è dopu u Gran Premiu Europeu di Eccellenza. Agiscemu cù u scopu di fà l'Università Beykoz, una di e più ghjovani università in Turchia, un centru di felicità, libertà, tolleranza è successu per i so studienti è impiegati. U Mudellu di Eccellenza mette in luce ancu i nostri principii di migliione cuntinuu, apprendimentu, apprendimentu è aghjunghje valore à a sucetà, è esse innovatori. In questu modu, l'Università Beykoz ghjunghjerà prestu u so scopu di esse una università esemplare cù una reputazione in u paese è à l'esteru cù i so rializazioni ".

À u cungressu, a "Dichjarazione di Buona Voluntà" chì documenta a participazione di l'università à u Movimentu Naziunale di Qualità hè stata presentata da u presidente di KalDer, Buket Eminoğlu Pilavcı, è u rettore di l'Università Beykoz, Prof. Dr. Firmatu da Mehmet Durman.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*