E stazioni di ski in Hakkari si preparanu per a stagione

E stazioni di sci in Hakkari si preparanu per a stagione: "Spergu chì servemu masse è gruppi più grandi questu annu. U travagliu in u nostru centru di sci hè in a tappa finale. Facemu tuttu ciò chì pudemu per mette u nostru centru à u serviziu di u nostru populu.

Malgradu a nevicata per 6 mesi di l'annu, u travagliu in e stazioni di ski in Hakkari, chì ùn pudia micca ghjunghje à u puntu desideratu in u turismu invernale per via di attacchi terroristi, hè finitu. Cù l'apertura di a stagione di ski, hè destinatu à cuntribuisce à u turismu di a cità accoltendu i citadini in e strutture in Hakkari.

Reşit Güldal, Direttore Provinciale di i Servizii di Ghjuventù è Sport, hà dettu chì cù l'apertura di u centru di sci in a cità, induve l'area di l'attività suciale hè limitata, i citadini respiravanu sollievu. Ricordendu chì anu cuminciatu à travaglià nantu à l'apertura di u centru di ski in u 2010, Güldal hà dettu chì nimu ùn pudia avè guessatu chì a facilità puderia esse cusì bella à quellu tempu.

Dichjarà chì anu stabilitu duie belle case di sci in a regione grazia à i cuntributi di u Guvernatore è l'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia Orientale (DAKA) è u Prughjettu di Ritornu à u Village è di Riabilitazione (KDRP), Güldal hà nutatu chì queste strutture seranu messe in serviziu in u circondu. 10 ghjorni.

Spieghendu chì l'opere à u Merga Bütan Ski Center, situatu à una altitudine di 2 in Hakkari, cuntinueghjanu à a piena velocità è chì serà messu in serviziu in pocu tempu, Güldal hà dettu: "In l'invernu, sia piglià un tour in u centru Hakkari, o vai à a casa di caffè o vai in casa. Ùn avete micca scelta. Ma a nostra casa di sci, chì avemu finitu è ​​messu in serviziu l'annu passatu, hè assai calda, bella è spaziosa. Quì, a ghjente si rilassa cù e so famiglie finu à a sera, si passa un bonu tempu in un ambiente diversu, è fala di novu. disse.

  • "I travaglii sò in a tappa finale"

Güldal hà dichjaratu ch'elli anu apertu piste assai belle in a regione dapoi u 2010, è chì anu migliuratu e piste esistenti, è chì u stabilimentu di ski hè cresciutu ancu più questu annu.

Dichjarà chì anu apertu un ristorante accantu à a pista di sci, Güldal hà dettu: "A ghjente pò vene prima a matina è passà u tempu quì finu à a sera. Speremu, servemu masse più grande è gruppi questu annu. U travagliu in u nostru centru di sci hè in a tappa finale. Facemu tuttu ciò chì pudemu per mette u nostru centru à u serviziu di u nostru populu. Sò felice chì avemu una pista cusì bella ". disse.

  • "Ci hè una qualità di neve chì i sciatori amanu"

Güldal hà ricurdatu chì a nevicata chì hà cuminciatu in nuvembre in Hakkari hà cuntinuatu finu à aprile.

Dichjarà chì ci hè abbastanza neve nantu à a pista di ski finu à a fine di marzu, Güldal hà dettu:

"Eccu a qualità di neve chì i sciatori amanu di più. Semu assai furtunati in questu sensu. A stagione di neve hè longa. Semu ancu in un locu bellu cum'è una cità. L'Iran è l'Iraq sò ghjustu vicinu à noi. Avemu pruvince vicine. Se belli ambienti sò creati, ci sarà un interessu intensu. Se l'imprese più grande è l'alberghi intervenenu, offreremu servizii assai megliu à e persone. L'annu passatu, avemu accoltu decine di millaie di persone quì in l'invernu. Gruppi venenu da casa è fora. "U nostru scopu ùn hè micca di guadagnà soldi in a stazione di sci, ma di furnisce boni servizii à a ghjente di a nostra cità".