U persunale di İZBAN Piglia sta decisione micca e mani scure

İZBAN
İZBAN

U persunale di İZBAN hà pigliatu sta decisione, micca mani scure: u presidente di a filiale Demiryol-İş İzmir Ervüz hà dettu: "Questa decisione hè stata presa da u persunale di İZBAN, micca da mani scure. Avemu pigliatu a decisione di a greva vutendu cum'è l'Unione Ferroviaria-İş. E parolle di Aziz Bey ci anu tristu. Ùn simu micca a roba di a pulitica ". disse.

U presidente di a succursale di İzmir Hüseyin Ervüz hà dettu in una dichjarazione chì u patronu hà fattu un'offerta prima di a greva, è anu dumandatu à l'impiegati nantu à questa offerta, 216 impiegati ùn anu micca accettatu l'offerta, 5 d'elli vulianu a decisione. per esse accettati, è tandu decisu di andà in greva, disse ch'elli l'avianu.

Ervüz, chì hà criticatu e dichjarazioni di u sindaco metropolitanu di Izmir Aziz Kocaoğlu chì a decisione di attaccà hè stata presa da mani scure, hà dettu: "Questa decisione hè stata presa da u persunale İZBAN, micca da mani scure. Avemu pigliatu a decisione di a greva vutendu cum'è l'Unione Ferroviaria-İş. E parolle di Aziz Bey ci anu tristu. Ùn simu micca a roba di a pulitica, nè u ghjoculu di alcuna fazione pulitica ". disse.

Ervüz hà nutatu chì, dapoi u principiu di u prucessu, avianu boni intenzioni sia cum'è unione sia cum'è membri, è hà dettu:

"Avemu dettu à u 16,4 per centu chì un accordu deve esse ghjuntu u ghjornu dopu è ùn duvemu micca fà greva. Ma ci mettenu 12 per centu più 3 per centu di prima condicionale. Ùn anu aumentatu u bonus da 75 ghjorni. A nostra dumanda di bonus era 80 per u primu annu è 90 per u sicondu annu. Era 16,4 per centu à 19,7 per centu, è mantenenu questu da u publicu. Dopu tuttu hè soldi. Mentre ùn avemu micca accettatu questi soldi è s'arrizzò da a tavula, aghju dettu: "Guardate, se andemu in greva, ùn possu micca spiegà sti cundizioni à i travagliadori". Infatti, hè per quessa chì avemu lasciatu u tavulu. Quandu avemu fattu greva, avemu ghjuntu à u puntu induve avemu principiatu, 24 per centu ".
"L'attitudine di Bülent hè constructiva"

Dichjarà chì u presidente provinciale di u Partitu AK İzmir, Bülent Delican, li hà parlatu per finisce a greva è li disse a situazione, Ervüz hà dettu: "Avemu pusatu è spieghemu a situazione. Ellu disse: "Ùn ci hè micca assai differenza trà noi, parleraghju una volta cù a gestione İZBAN è poi parleraghju cù u sgiò Aziz". Avemu prisentatu a nostra offerta di prezzu cum'è un riassuntu di una pagina. Questu hè u riassuntu di a nostra riunione cù u sgiò Bülent. Hà avutu un accostu constructivu per truvà un modu è risolve. disse.
A ghjente di Izmir aspetta a fine di a greva

Intantu, per via di a greva in İZBAN, chì trasporta circa 350 mila passageri à ghjornu, i citadini anu da aspittà assai tempu in stazioni d'autobus o in u trafficu intasatu.

I citadini furmavanu longu fila per cullà in l'autobus.

Atakan Öztayfun, un studiente di u liceu di 17 anni, spieghendu ch'ellu era in ritaru per una settimana per via di a greva İZBAN, hà dettu: "L'impiegati chì anu in greva anu ancu u dirittu, ma avemu ancu u dirittu. Speremu chì a greva finisce u più prestu pussibule ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*