Pruposta İZBAN da Kocaoğlu à l'unione è u citadinu

Pruposta di İZBAN da Kocaoğlu à i sindicati è i citadini: una cattiva nutizia hè ghjunta da Kocaoğlu à l'impiegati di İZBAN: "Un aumentu sopra u 15 per centu disturba l'equilibriu"...

İZBAN A.Ş., chì opera u trasportu suburbanu trà Aliağa è Torbalı in İzmir. Parlendu di a decisione di greva di u persunale, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: "A crescita di u 15 per centu hè una crescita impurtante è alta in e cundizioni di Turchia. In più di questu, dà un aumentu hà sbulicatu tutti i equilibri in Turchia. Vogliu trasmette à elli chì, s'elli accettanu l'aumentu di u 15 per centu u più prestu pussibule, serà in u so favore.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì TCDD, chì opera u trasportu suburbanu trà Aliağa è Torbalı in İzmir, è İZBAN A.Ş., una sucietà partner di a municipalità metropolitana di İzmir. hà fattu una dichjarazione annantu à a decisione di greva di u so persunale. Sicondu a decisione presa da l'Unione Demiryol-İş per via di u disaccordu in i negoziati di u cuntrattu cullettivu chì implicanu 340 persone chì travaglianu in İZBAN, a greva hà iniziatu oghje à 08.00:15. Argumentendu chì a crescita di u 15 per centu hè una figura megliu in e cundizioni turchi, Kocaoğlu hà dettu: "L'aumentu di u 2 per centu hè un aumentu impurtante è altu in e cundizioni di Turchia. Ùn ci hè micca un tali esempiu in l'istituzioni di u guvernu, i cumuni metropolitani è u settore privatu. Ùn ci hè più una riunione. Tuttavia, ùn ci hè nunda cum'è "Dà 15 punti più". Avà hè in greva. Un cuntrattu pò esse fattu, basta chì u sindicatu accetta un aumentu di 15 per centu è u firma. In più di questu, dà un aumentu hà sbulicatu tutti i equilibri in Turchia. Viveranu, videranu. Passarà un prucessu. Facemu u nostru travagliu di trasportu publicu. Vogliu trasmette à elli chì, s'elli accettanu l'aumentu di u XNUMX per centu u più prestu pussibule, serà in u so favore ", disse.

“Più chè bè”
Dichjarà chì İZBAN hè una cumpagnia di nova creazione, i salarii sò stati cuminciati bassu, Kocaoğlu hà dettu: "Pensemu chì e dumande richieste sò ghjustificate finu à una certa misura. Per questu, se accettemu chì a taxa d'inflazione hè di 8 per centu da aieri, avemu suggeritu 12 punti. Avemu fattu una altra valutazione à a sera. Là, avemu dettu: "Questa greva ùn deve esse fatta, se TCDD u ritene opportunu, valutemu l'altura cum'è 15 per centu, cumpensemu". Una riunione hè stata fatta cù u sottusegretariu di u Ministeru di i Trasporti è u Ministru, è avemu accunsentutu à dà 15 per centu. Hè statu prupostu, ma u sindicatu prununzia una figura di circa 16,5. Ma a caminata di l'annu prossimu ùn hè micca in quistione. A data, ùn avemu micca cunclusu più di cuntratti 9,5. Questa hè una figura sopra u megliu per noi ", disse.

"Ùn hè micca pussibule di chjude a lacuna in un accordu cullettivu"
In quantu à a chjama di u sindicatu per uguali salariu per u travagliu uguale trà İzmir Metro è İZBAN, Kocaoğlu hà dettu: "İZBAN hè una cumpagnia di nova creazione. A metro di Izmir opera dapoi 17 anni. Di sicuru, vene cum'è l'anzianità aumenta. A figura chì daremu in Izmir Metro serà almenu 5-6 per centu sottu à sta figura. Hè pussibule ghjunghje à i figuri di u Metro di İzmir in tempu dendu à İZBAN 5-6 per centu in più di caminata. Ùn hè micca pussibule di chjude a lacuna in un accordu cullettivu ".

Invitu "Get on the road early".
Dichjarà chì u persunale di İZBAN duverebbe accettà un aumentu di u 15 per centu, Kocaoğlu hà nutatu chì sta situazione minimizzerà i lagnanze di u populu di İzmir è furnisce a pace di u travagliu per u persunale. Kocaoğlu hà dichjaratu chì i servizii d'autobus è di traghetti anu ancu aumentatu per chì i citadini ùn anu micca vittime:

"Oghje, hè statu vistu chì avemu mandatu i nostri citadini à i so posti di travagliu è i nostri figlioli è ghjovani à a scola cù servizii di autobus è battelli sottu a coordinazione di ESHOT. Ripararemu i glitches, serà ancu di più in pista. Cum'è metropolitana, avemu un forte sistema di autobus, battelli è metro. U mo desideriu da i mo cumpatrioti; partenu un pocu prima è sparghjenu l'intensità di u trafficu matinu à u tempu. Un tali invitu serà a mo ricumandazione, sia in quantu à esse capace di realizà u travagliu di trasportu è di ghjunghje à u so travagliu è a scola. Credu chì i nostri concittadini ci susteneranu. Se tutti i nostri concittadini paragunanu l'aumentu netu di 15 per centu cù l'aumentu chì anu ricevutu, capisceranu megliu cumu si sacrifichemu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*