Harassement sessuale in u Tram in Kayseri

Harassment sessuale in u Tram in Kayseri: L'accusatu, chì hè statu arrestatu per l'accusazioni di molestà sessualmente una ghjovana in u tram in Kayseri, hè statu cundannatu à 3 anni di prigiò.

Mentre l'accusatu Selami B. è l'avucati eranu prisenti in u casu davanti à u Kayseri 1st High Criminal Court, a vittima di 16 anni Aslı T. ùn hà micca assistitu à l'audizione.

Dittu chì sò innocente
L'accusatu arrestatu Selami B., chì era in prucessu per u delittu di "abusu sessuale di u zitellu" è chì era accusatu di stà sempre daretu à a zitella in u tram, di mette in daretu à a zitella induve andava è di abusu sottu à a so giacca, hà dichjaratu chì era assai affollatu quandu anu ghjuntu in u tram è disse: "Ùn aghju micca fattu alcun attu sessuale contr'à a vittima. Aghju pigliatu u tram per andà à u travagliu. À a fermata di Fuzuli, a zitella si gridava. Vogliu a mo assoluzione ", disse.

3 anni di prigiò
In u risultatu di u prucessu, u tribunale di tribunale hà cundannatu l'accusatu à 3 anni di prigiò per "semplice abusu sessuale di un zitellu per molesting" è hà decisu di liberallu, tenendu in contu u tempu chì hà passatu in prigiò.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*