Piers hà cuminciatu à apparisce in u prughjettu Martı

Piers hà cuminciatu à apparisce in u prughjettu Martı: İstanbul Kabataş principiatu nantu à a costa Kabataş U Prughjettu di u Centru di Trasferimentu cuntinueghja à piena velocità. In u prugettu, cunnisciutu ancu à u publicu cum'è u Prughjettu Seagull per via di l'area di u molo cuncepitu in a forma di un gabbianu cù l'ali aperte, l'operazioni di battimentu di pile cuntinueghjanu versu l'apertu per i pilastri chì si estenderanu versu u mare.

Quandu si vede da l'aria, si pò vede chì i pilastri chì si stendenu versu u mare cumincianu pianu pianu à piglià forma. In u prugettu, i moli di l'autobus marittimu, u battellu è l'autobus marittimu seranu rinnuvati.

Kabataş Cosa hè inclusu in u Prughjettu Centru di Trasferimentu?

Hè statu decisu di aghjunghje un metro à u prughjettu, chì hè statu cuncepitu da l'architettu Hakan Kıran in 2005, in 2016. L'area di u molo in forma di gabbianu hè solu 300 metri quadrati. L'area sana hè più di 100 mila metri quatratu, cumpresu u spaziu verde. L'altezza di a zona di u molo hè di 9,5 metri. Ùn hè micca pussibule per u prugettu per copre a siluette. Ci saranu unità per risponde à i bisogni di i passageri cum'è buffets, pasticceria, ghjurnali, vendita di tè è caffè in e zone di transizione superiore è inferiore. Queste unità sò ancu destinate à assicurà a vita di l'area è u spaziu. Kabataş molo, Kabataş-Taksim funicular line è Mahmutbey, chì a custruzzione hà iniziatu-Kabataş A linea di metro serà integrata. Sicondu u prugettu, a necessità di una piazza in a regione serà cumpresa è una piazza di 10 mila metri quadrati serà creata. Lascià a banda verde nantu à a costa ininterrotta per i pedoni. Cusì, i stretti marciapiedi circundati da sbarre di ferru, induve millaie di persone cercanu oghje di ghjunghje à u tram o à u molo, diventeranu una cosa di u passatu.

Un museu, sale d'esposizione è parcheghji sò previsti per esse custruitu in u prugettu. Hè previstu di custruisce unità cum'è buffets, pasticcerie è kioschi chì rispondenu à i bisogni di e zone di transizione superiore è inferiore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*