In Samsun, u camionu rumpiu a linea di trasmissione di energia di u tram

In Samsun, u camionu rumpiu a linea di trasmissione di l'energia di u tram: U camionu chì prova di attraversà u passaghju à livellu cù l'ammortizzatore apertu in Samsun rumpiu a linea di trasmissione di energia.
Pruvate di attraversà u passaghju à livellu cù u damper apertu in u distrittu di Tekkeköy di Samsun, u camionu rumpiu a linea di trasmissione di energia di u sistema ferroviariu.
Hè statu infurmatu chì i servizii di tram Tekkeköy ùn operanu micca per 3 ghjorni per via di a rottura di a linea di trasmissione di energia.
Un accidentu di trafficu hè accadutu à u passaghju à livellu trà Tekkeköy Cumhuriyet Station è Kutlukent Station.
Un camion chì passava per u passaghju à livellu cù u so ammortizzatore apertu hà rottu e linee di trasmissione di energia di u sistema ferroviariu. I servizii di tram Tekkeköy si fermanu per via di a rottura di a linea.
U direttore generale di Samulaş, Kadir Gürkan, chì hè ghjuntu à a scena dopu l'accidentu, hà dettu chì mentre u camion passava per u passaghju à livellu cù l'ammortizzatore apertu, hà rottu e linee di trasmissione di energia, cusì i servizii di tram Tekkeköy si fermavanu.
Spieghendu chì ùn puderanu micca furnisce u serviziu di tram à Tekkeköy u venneri è u weekend, Gürkan hà dettu: "Furneremu u serviziu di tram trà l'Università è e Stazioni Belediye Evleri. A nostra dumanda da i nostri passageri hè chì facenu i so piani di trasportu in cunseguenza ".
Dichjarà chì immediatamente cuminciaru à travaglià nantu à a suluzione di u prublema, Gürkan hà dettu: "Pensemu chì u prublema serà risolta u luni".
Un'inchiesta nantu à l'accidentu hè stata iniziata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*