A cummissione si scontra cù i cummercianti vittime di u tram

A cumissioni si scontra cù i cummercianti chì sò vittimi di u tram: à a riunione di nuvembre di u Cunsigliu municipale di Izmit, u bilanciu per l'annu 2017 hè statu accettatu, è ciò chì si pò fà per riduce i prublemi ligati à diversi travaglii, in particulare u tram, hè statu accettatu. discussatu.
U sindaco di Izmit, Nevzat Doğan, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione di u cunsigliu induve l'agenda di 13 punti hè stata discussa è risolta, hà datu infurmazioni nantu à u travagliu fattu.
"U STRESS DI I LAVARIATI NI FACE AVVICINU"
Dichjarà chì i travaglii di l'infrastruttura è di a superstruttura sò stati quasi finiti, u sindaco di Izmit Doğan hà dettu: "Avemu mantene 30 mila pavimenti d'asfaltu pronti per a municipalità di Izmit. Appena l'infrastruttura hè finita, avemu da principià u travagliu di l'asfaltatu. Yeşilova è Tepeköy sò in seguitu strettu. U prucessu di l'opere di tram cuntinueghja. Semu dispiaciuti da u bloccu di u trafficu di a Municipalità Metropolitana è i prublemi sperimentati da i cummercianti. Da una parte, a vita cuntinueghja, da l'altra banda, u travagliu cuntinueghja. Sò scontru cù i nostri cummercianti; affettatu negativamente da sti studii. Per aiutà i nostri cummercianti, custituemu una cummissione ind’u parlamentu (ci pò esse cummissioni esistenti) da discutiri cù i cummercianti. Permettemu di sustenevi in ​​materia legale è psicologica. Ùn ne parlemu micca cum'è un prublema in ferraghju o marzu ". disse.
I LAVORI SERRANN CONCLUSI IN 2017
Dichjarà chì 2017 serà un annu in quale quasi tutte e promesse fatte da a Municipalità di Izmit à i citadini seranu finalizzate, Doğan hà dettu ch'elli pusonu e fundazioni per i travaglii impurtanti è compie alcuni di elli. I membri di u CHP anu ancu presentatu una mozione à u parlamentu nantu à a stessa questione. Hè stata accettata à l'unanimità chì u Pianu di u Budget è a Cummissione di a Salute duveranu travaglià inseme per investigà a situazione di i cummercianti affettati da u tram.
Per creà un ponte chì rinfurzà i valori culturali di e duie cità, a pruposta di a Direzzione di a Cultura è di l'Affari Suciali in quantu à a firma di un protokollu per diventà una "Città Sorella" cù a Municipalità di Yeşilli di a pruvincia di Mardin hè stata. riferitu à a Cummissione di Cultura, Turismu è Arte.
Siccomu e facciate di l'edificazioni ponu esse cambiate è rinnuvate in i lochi adattati di a cità, basta chì tutte o una parte di e spese sò cuparti da u budget municipale, a pruposta per u "Progettu di Migliuramentu di a Facciata di Basaran Street" hè stata riferita à a cumissioni. .
Furniscendu infurmazione nantu à u rapportu di a cumissioni di zoning in quantu à l'obiezioni fatte durante u periodu di sospensjoni legale in quantu à l'Area Centrale di l'Affari (CBD), chì hè stata annantu à l'agenda di Kocaeli per un bellu pezzu, u Vicepresidente di u Gruppu Parlamentariu Özak hà annunziatu chì 156 persone anu oppostu.
Ersin Albayrak, Vicepresidente di u Gruppu Parlamentariu CHP, chì hà dichjaratu chì alcune informazioni li sò state nascoste da l'amministrazione è ùn sò micca datu, hà dettu: "Pensu chì simu nantu à u mercatu discutibile in a municipalità. U dirittu di parlà fora di l'agenda hè datu da a lege. Dice "Aghju sguassatu questu" hè una cosa, dicendu "Ùn ti dugnu micca u dirittu di parlà" hè un altru. "Spergu chì u presidente risolverà questu", disse.
"ÙN UN BUDGETTU REALISTE"
Dichjarà chì u bilanciu di 2017 cum'è 220 milioni di TL hè un bilanciu irrealisticu, u Vicepresidente di u Gruppu di u Cunsigliu Municipale di CHP Izmit, Ersin Albayrak, è u membru di u Cumitatu di Bilanciu di u Pianu CHP, Birol Sağlam, anu parlatu di u bilanciu 2017:
"- Suggerenu un bilanciu sempre crescente contr'à una realizazione di u bilanciu di circa 80 per centu significa alluntanassi da a disciplina di u bilanciu è a serietà. Cunsiderendu u budgetu 155 cum'è 160 milioni cù un aumentu di 2016 milioni (60 per centu) annantu à u budgetu 37, chì deve esse 2017-220 milioni, pari un pocu troppu imaginariu. U budgetu attribuitu à l'investimenti pare esse in dimensioni normali. (31.8%) Quandu si vede u prugettu di bilanciu, ci hè un aspettu di budget di spesa. 63 milioni di TL include compra di serviziu. I servizii sò acquistati in tutte e direzzione, da i media à u trasportu. Circa 15 milioni di risorse sò aduprate sottu u nome di servizii suciali è culturali; Una parte assai impurtante di questi hè passatu cum'è aiutu à e famiglie sottu u nome di trasferimentu currente. 63 milioni di compra di serviziu, 15 milioni contru tali spese, solu 27 milioni sò attribuiti à l'opere di scienza, chì sò direzzione d'investitori. In questu rispettu, sti figuri dà digià un riassuntu di u bilanciu. Speremu chì u 2014 ùn serà micca un annu persu, cum'è l'anni 2015-2016-2017 eranu anni persi in termini d'investimentu.
DOĞAN: "CIRGEmu U MEGLIU DI U BEN"
Hayrettin Ünlü, presidente di a Cummissione di pianificazione è di u bilanciu di u Partitu AK, hà dettu chì 2017 serà un annu quandu i tassi di realizazione di u bilanciu sò elevati, induve e risorse sò aduprate in modu efficaci è efficiente, è i soldi di u populu tornanu à u serviziu di u populu. è i so bisogni. U sindaco di Izmit Doğan hà dettu ancu ciò chì segue durante e discussioni di bilanciu:
"Ci pò esse quelli chì anu vutatu negativu in a manifestazione di a demucrazia. Grazie per cuntribuisce. I membri di CHP dicianu chì avemu avutu cresce u Budget assai rapidamente in l'ultimu periodu. Vulemu aumentà e so spese è ancu i so ingressu. Avemu sempre avutu un bilanciu equilibratu. A municipalità di Izmit meriteghja un budgetu di 83 per centu, micca di 100 per centu. Avemu u scopu di u megliu di u bonu. Fighjemu un esempiu per Turchia in pratiche di bilanciu. Avemu fattu spese chì abbracciavanu tutti senza discriminazione. Semu a cumuna chì gestisce bè i soldi. A maiò parte di i nostri prughjetti maiò sò lasciati à 2017. Più di 60 per centu di e nostre promesse sò state cumplete. A municipalità di Izmit hè a cumuna chì sustene u più l'educazione in Turchia. Facemu passi impressiunanti in Turchia. Sta cità hè a nostra. I nostri amici burocrati chì travaglianu cun mè è i membri di u Cunsigliu di u Partitu AK è CHP anu assai sforzu. 2017 serà l'annu brillanti di Izmit. Prughjetti mudelli seranu fatti per Turchia ".
Dichjarà chì u guvernu hè ancu un passu impurtante in quantu à a subcontratazione, Doğan hà dettu: "Avemu cuminciatu à travaglià annantu à l'impiegati altru da i travagliadori di pulizia 2.5 anni fà. Mantenemu a nostra prumessa in questu sensu in u quadru di a lege. "dissi.
U bilanciu 2017 hè statu appruvatu cum'è 220 milioni di TL da u Cunsigliu di a cità di Izmit. L'elettori CHP anu vutatu contru à u budgetu questu annu, cum'è sempre. U bilanciu di a municipalità di Izmit era di 180 milioni di TL l'annu passatu. A riunione di u Cunsigliu di u Cunsigliu Municipale di Izmit di u mese prossimu accuminciarà à 6 u marti 15.00 dicembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*