Premiu à l'atleta di successu da Tulomsaş

Premiu da Tülomsaş à l'atleta di successu: U direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, hà felicitatu è premiatu l'atleta di successu di Eskişehir Demirspor, Muhammed Sabri Turhan.
L'atleta di Demirspor Muhammed Sabri Turhan, chì hà cumpetitu in nome di a Squadra Naziunale, hè ghjuntu in u 7u postu in u Campionatu Naziunale Internaziunale di Will Wushu Sanda, chì hè statu fattu in Samsun pocu tempu è hà assistitu da quasi 400 atleti di 3 paesi. U direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, hà felicitatu l'atleta di successu, chì hà accettatu in u so uffiziu, è l'hà premiatu cù l'oru.
L'entrenatore di a squadra naziunale di Wushu, Abdullah Turhan, hà ringraziatu u direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, è u presidente di u club Eskişehir Demirspor, Ali Yaşar Nal, per u so sustegnu è hà dettu: "Devemu u successu chì avemu ottenutu quist'annu interamente à u sustegnu di u nostru direttore generale Hayri Avcı. "Vogliu sprime a mo gratitudine à ellu in nome di i nostri atleti in i rami affiliati cun mè", disse.
U presidente di u Club Eskişehir Demirspor Ali Yaşar Nal, u babbu di l'atleta, l'entrenatore è u Manager di Club Abdullah Turhan eranu ancu presenti à a ricezione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*