storicu Karşıyaka Ùn Toccate A Stazione Ferroviaria

storicu Karşıyaka Ùn toccate micca a stazione di trenu : Storicu Karşıyaka L'offerta di a stazione cum'è una impresa cummerciale da TCDD, malgradu e pruposte di "museu deve esse custruitu". KarşıyakaHà suscitatu a reazione di u populu. Centinaie di persone chì prutestavanu davanti à a stazione anu dumandatu chì a stazione ùn sia micca sacrificata per u prufittu è chì deve esse cunsiderata cum'è un museu. U sindaco Akpınar hà dettu: "Riturnà da stu sbagliu, trasfiriu a stazione à a municipalità è Karşıyaka affidate à u populu ", disse.

Direzzione Generale TCDD, KarşıyakaL'annunziu di licitazione hè statu publicatu per a Stazione Ferroviaria Storica, chì si trova in u puntu più cintrali di Istanbul. Dichjarà solu una parte simbolica di l'edifiziu storicu di 659 metri quadrati cum'è museu, hà annunziatu ch'ellu dedicarà u restu à l'attività cummerciale è chì l'affittarà cù un prezzu stimatu di 34 mila lire per mese. In; Sta decisione, chì mostra chì l'attività cummirciali cum'è caffè, ristoranti, posti di travagliu, pasticcerie, giardini d'inguernu si facenu è una piccula parte di questu serà trasfurmata in un museu. KarşıyakaHè stata accolta cù disappruvazioni da u populu.

REACTION PUBLIC

storicu Karşıyaka riuniti davanti à a stazione KarşıyakaA ghjente hà protestatu à a decisione. l'azzione presa, Karşıyaka U sindaco Hüseyin Mutlu Akpınar, u deputatu CHP İzmir Tacettin Bayır, capi, capi è rapprisentanti di organizzazioni non governative, membri di u cunsigliu è centinaie di Karşıyakali hà unitu. Un desk di firma hè statu stallatu davanti à a stazione. Hè statu dichjaratu chì e firme raccolte seranu mandate à a Direzzione Generale di TCDD.

"OPERARE COME MUSEU"

U presidente AkpinarKarşıyakain ogni prughjettu chì affetterà u futuru di KarşıyakaA dinamica lucale deve esse cunsultata è a pianificazione deve esse fatta cù una mente cumuna. U publicu ùn vole micca chì a stazione storica sia aperta in affittu, ma per esse valutata cum'è museu. A decisione hè stata una delusione cumpleta. Questu hè un sbagliu è hè essenziale per rectificà stu sbagliu anni dopu per ùn dì micca "oh, vogliu chì ùn l'avemu micca fattu". A trasfurmazioni di sta stazione, chì hà un grande postu in a memoria è i ricordi di a cità, in un centru cummerciale hè un tradimentu di a storia di a cità. Semu quì per dì "stop" à u fait accompli senza dumandà à u publicu. A stazione deve esse dedicata interamente à l'usu publicu. Riturnemu à stu sbagliu. Facemu un protocolu è cuncepisce stu locu inseme è eseguimu inseme. Cambiemu u prughjettu architettonicu è arregistremu cum'è una zona di museu aperta è chjusa. Quì dinò à u publicu, Karşıyaka Lascemu à u populu ", disse.

"DAI À LA MUNICIPAL"

U deputatu CHP İzmir Tacettin Bayır hà dettu: "Anu affittu a stazione storica per solu 34 mila lire. TCDD hà bisognu di sti soldi? KarşıyakaU populu cullighja è paga stu prezzu trà elli. Lasciate a nostra storia à noi. Ci hè qualcosa di più per vende o affittu ? Dà sta zona à a cumuna, lascià curriri cum'è leoni è fate un museu. Karşıyaka U populu ùn vole micca chì stu locu sia apertu cum'è una impresa cummerciale. Ascoltate sta voce è fate un passu in daretu ", disse.

CAMPAGNA DI SIGNATURE

Akpinar, Karşıyaka annunziatu ch'elli anu iniziatu una campagna di firma chì durà finu à u ghjornu di l'offerta per seguità stu prucessu in nome di u populu. Akpınar hà firmatu per a prima volta dopu à u comunicatu di stampa. L'offerta, chì hà u dirittu di utilizà finu à a fine di u 2021, serà tenuta da a Cummissione di Offerta Immobile di TCDD İzmir 15a Direzzione Regionale u 14.00 dicembre à 3 cù u metudu di offerta chjusa. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*