Ministru Arslan, U Settore Ferroviario serà liberalizatu da u 1 di ghjennaghju

U Ministru Arslan, Settore Ferroviario serà liberalizatu Da u 1 di ghjennaghju: Arslan, chì hà tenutu una cunferenza di stampa, hà evaluatu l'attività di u Ministeru di u 2016 è hà annunziatu i so miri 2017.

Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, Ahmet Arslan, hà annunziatu chì da u 1 di ghjennaghju di u 2017, inizieranu una pratica in quale l'infrastruttura è u trasportu sò completamente separati in u settore ferroviariu, induve ponu cumpete in cundizioni di u mercatu liberu è induve novi. i trasportatori ponu diventà attori in u settore.

Arslan, chì hà tenutu una cunferenza di stampa in Ankara Gar Kule Restaurant u 31 di dicembre di u 2016, hà valutatu l'attività di u Ministeru di u 2016 è hà annunziatu i so obiettivi 2017.

Arslan hà dichjaratu chì a parte indispensabile di u sviluppu di Turchia, a crescita, è a realizazione di u paese di 2023, 2053, 2071 ugettivi hè di facilità u trasportu è l'accessu, è di assicurà u sviluppu senza compromessi i prughjetti di infrastruttura di trasportu.

Spieghendu chì anu pianificatu tutti i prughjetti per esse cuscenti di l'impurtanza di a geografia in quale si trova a Turchia è per fà ghjustizia, Arslan hà dettu: "Preparamu soprattuttu u pianu maestru di u trasportu, chì serà finitu in 2017, è avemu da esse. realizà u nostru travagliu futuru in u quadru di stu pianu maestru è di i piani di sviluppu ". disse.

Dichjarà chì anu da compie u studiu di u Pianu Maestru di Logistica, Arslan hà dettu chì cù a fine di stu studiu, passanu da u trasportu à a logistica in tutti i corridori di trasportu.

"Avemu rinnuvatu 10 mila chilometri di ferrovia"

Espristendu chì a quantità d'investimentu chì anu fattu in u settore ferroviariu questu annu hè di 6 miliardi 900 milioni di TL, Arslan hà dettu: "In 2017, anticipemu gastru più di i soldi chì avemu passatu in u settore ferroviariu questu annu. A nostra lunghezza totale di a ferrovia hà righjuntu 12 mila 532 chilometri da oghje, è quist'annu avemu fattu 884 chilometri di novi linee di signale è hà aumentatu sta lunghezza di linea à 5 mila 462 chilometri. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea elettrica à 496 chilometri custruendu 4 chilometri di novi linee elettrificate. In particulare, avemu rinnuvatu cumplettamente e nostre linee ferroviarie, chì sò vicinu à 350 mila chilometri ". disse.

Ricordendu chì anu messu in serviziu a Stazione di Treni d'Alta Velocità di Ankara, Arslan hà dichjaratu chì anu purtatu 177 milioni di passageri, cumpresu u trasportu urbanu.

Arslan hà dichjaratu chì anu aumentatu u numeru di centri logistichi in questu settore à 7, chì a custruzzione di centri logistichi 5 cuntinueghja, è chì anu rinnuvatu 390 chilometri di linea ferroviaria questu annu.

Arslan hà dichjaratu chì u so travagliu nantu à e linee di treni d'Alta Velocità Ankara-İzmir, Ankara-Sivas, Bursa-Bilecik cuntinueghja senza rallentà, è chì ùn ci hè micca parte di elli chì ùn anu micca cuminciatu à travaglià in queste regioni.

"MI IMPORTA A LIBERALIZZAZIONE DI U SETTORE"

Dichjarà chì anu finitu a linea di trenu d'alta velocità Konya-Karaman è chì u travagliu per rende elettrificata è signalata hè avà cuntinuata, Arslan hà dettu: "Başkentray hà righjuntu u 21 per centu. "A linea di trenu d'alta veloce trà Adana è Mersin hà righjuntu u 85 per centu". disse. Arslan hà dettu chì anu iniziatu u travagliu nantu à a linea di treni à alta velocità Karaman-Ereğli-Ulukışla, Adana-İncirlik-Toprakkale è hà dettu:

"I travaglii cuntinueghjanu à portà e linee suburbane da i lati anatoliani è europei à i standard di metro è l'integranu cù Marmaray. Inoltre, u nostru travagliu cuntinueghja nantu à e linee Bakırköy-Bahçelievler-Kirazlı è Sabiha Gökçen-Kaynarca in Istanbul. In u mo parè, u più impurtante chì avemu fattu in u settore ferroviariu in 2016 era di separà l'infrastruttura di e ferrovie è di u trasportu, per liberalizà u settore cum'è in l'aviazione, per creà a cumpetizione è per allughjà a strada per a crescita . Spergu chì, da dumane, avemu principiatu a pratica induve l'infrastruttura è u trasportu sò completamente separati in u settore, pudemu cumpete in cundizioni di u mercatu liberu, è i novi trasportatori ponu diventà attori in questu settore. "Mi importa assai di questu."

"152 KM NOVA FERROVIA SARÀ COSTRUITA"

Dichjarà chì metteranu in serviziu u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars in a prima mità di 2017, Arslan hà dichjaratu ch'elli finiranu u Tunnel Ovit è u metteranu in serviziu à a fine di l'annu prossimu.

Dichjarà chì custruiranu un novu 152 chilometri in u settore ferroviariu, Arslan hà dettu: "Aumenteremu u numeru di set à 6 acquistendu 19 set novi nantu à e linee YHT. Aumenteremu i servizii di Treni à Alta Velocità di 50 per centu. I prucessi di offerta cuntinueghjanu per a compra di 10 treni YHT. Cumpraremu 1 Trenu di Testa è Misura di Linea YHT, perchè avà i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in parechje linee di treni YHT è d'alta velocità. Si parla di un travagliu di sin'à 4 mila chilometri. U travagliu di u vagone di trasportu naziunale hè statu finitu, è avà andemu in a produzzione di massa ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*