A stazione di treni Arifiye hà cuminciatu à serve parzialmente

A Stazione Ferroviaria Arifiye Parzialmente Iniziata à Serve: Alcune parti di a Stazione Ferroviaria Arifiye, chì a custruzzione hè stata largamente finita, cuminciaru à serve i citadini.

À a stazione di treni Arifiye, a custruzzione di a quale hà iniziatu in ferraghju 2014, a data di finitura di a custruzzione hè stata ritardata per via di u colapsu chì hè accadutu durante u travagliu di cemento di u sicondu pianu u ghjovi 29 di maghju 2014 versu 17.35. Sicondu l'infurmazioni ricevuti da l'ufficiali TCDD, l'inchiesta nantu à l'accidentu è u prucessu ghjuridicu sussegwente sò stati efficaci per ùn finisce micca a custruzzione in a data prevista. Alcune parti di a Stazione Ferroviaria Arifiye, chì a custruzzione hè stata largamente finita, cuminciaru à serve i citadini.

U sindaco di Arifiye, İsmail Karakullukçu, hà dichjaratu chì a custruzzione di a Stazione Ferroviaria di Arifiye hè stata largamente finita è hà dettu: "A custruzzione di a Stazione Ferroviaria di Arifiye, chì hè stata rinnuvata in u scopu di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità, unu di i più grandi investimenti in Arifiye. a storia di a nostra Republica, hè stata largamente compiuta. Sicondu l'infurmazioni chì avemu ricevutu da i funzionari TCDD; Alcune parti di a stazione cuminciaru à serve i citadini. Tuttavia, postu chì a stazione ùn hè micca cumplettamente messa in serviziu, ci sò alcune carenze. I nostri citadini anu da esse un pocu più paziente in a Stazione di Arifiye, chì hè prevista per esse cumpletamente messa in serviziu in 2017.

Cù a messa in piena messa in opera di a Stazione Ferroviaria di Arifiye, Arifiye continuerà a so missione storica è cuntinuerà à esse sia a porta di Sakarya per u mondu esternu sia a porta di Istanbul per l'Anatolia. Siccomu i prughjetti chì cuntribuiscenu assai à u sviluppu di Arifiye sò implementati unu per unu, u nostru distrittu cresce è si sviluppa. In questu prucessu, implementemu i nostri investimenti infrastrutturali, tenendu in contu i bisogni di i nostri citadini. "Cum'è municipalità, avemu da esse preparatu per u sviluppu è a crescita sperimentata", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*