Alarma di bomba in 3 stazioni di treni in Russia

Alarma di bomba in 3 stazioni di treni in Russia: Dopu chì e telefonate chì cuntenenu avvisi di bomba sò ghjunte in Mosca, a capitale di Russia, circa 3 mila persone sò stati evacuati da e stazioni di Kazan, Yaroslav è Leningrad.

MILLAIA PERSONE SCARICATE DA 3 STAZIONI

Un ufficiale d'emergenza chì hà infurmatu à l'agenza di notizie RIA Novosti hà dettu: "Dopu à avè ricivutu chjamati chì cuntenenu alerti di bomba, circa mille persone sò state evacuate da ognuna di e stazioni di treni Kazan è Leningrad. 750 persone sò state evacuate da a stazione di treni Yaroslav ", disse.

TUTTE E STAZIONI 3 SONT IN U CENTRU DI MOSCA È ASSOLUTAMENTE VICINE L'UNA DI L'AUTRA

Hà aghjustatu chì e squadre di ricerca di bombe sò previste per ghjunghje à e stazioni di treni. E duie stazioni di treni Kazan, Leningrad è Yaroslav sò situate in u centru di Mosca è sò assai vicinu l'una à l'altru. Ogni ghjornu, millaie di persone furnisce u so trasportu attraversu queste stazioni.

BOMBA NON TROVATA

L'ufficiale hà dettu chì i squadre di ricerca di bombe sò ghjunti à e stazioni di treni è sò stati inspeccionati cù cani sensibili à l'odore. Ricerche dettagliate sò state realizate in trè stazioni. A pulizza russa hà annunziatu chì nisuna bomba hè stata trovata in i stazioni di ricerca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*