E donne in Izmir scenderanu da l'autobus induve volenu

In İzmir, e donne scenderanu da l'autobus induve volenu: dopu à Eskişehir è İstanbul, i passageri femminili puderanu abbandunà l'autobus in İzmir da 22.00:XNUMX, fora di e tappe di a strada, se dumandanu.
L'applicazione "Push-stop", chì furnisce una discriminazione positiva per e donne in u trasportu, hè stata appruvata à l'unanimità da l'Assemblea Municipale Metropolitana di Izmir.

A riunione di l'assemblea di dicembre di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu cù un minutu di silenziu per tutti i martiri, in particulare i 44 martiri di l'attaccu terrorista in Istanbul Beşiktaş.

In l'Assemblea, i cunsiglieri di e donne CHP anu fattu una pruposta in Eskişehir è Istanbul, è ancu in İzmir, per e donne passageri di scendere da l'autobus in a strada, fora di e fermate, se dumandanu, da 22.00:22.00 di sera. . U presidente di u Gruppu di u Partitu AK, Bilal Doğan, hà dettu chì a dumanda era stata espressa verbalmente da i cunsiglieri femminili di u Partitu AK prima, è chì saria curretta per e donne di scendere da l'autobus induve vulianu dopu à 22.00 ore. U presidente Kocaoğlu Doğan hà dettu: "Hè un travagliu utile, indipendentemente da quale u porta. Chì benefiziu averà da trasfurmà a decisione di a donna chì scende da l'autobus dopu à 22.00:XNUMX in un materiale puliticu ? In seguitu, l'applicazione "Push-stop", chì furnisce una discriminazione positiva per e donne in u trasportu, hè stata appruvata à l'unanimità da l'Assemblea Municipale Metropolitana di Izmir. I passageri femini in İzmir puderanu abbandunà in ogni locu chì volenu, eccettu per e tappe di a strada, à partesi da XNUMX:XNUMX. Sta pratica cuntinuerà in l'espedizioni di civette di ESHOT chì duranu finu à a matina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*