Incidente disastrusu nantu à a linea İZBAN 1 mortu

Incidente disastruu nantu à a linea İZBAN 1 Mortu: U travagliadore Ramazan Uğur, chì facia mantenimentu è riparazione di i binari di u trenu à l'incrocio Yeni Foça in İzmir, hè mortu per via di u trenu İZBAN, chì facia a spedizione Menemen-Aliağa.

U trenu di a Linea Suburbana di İzmir (İZBAN), chì face a spedizione Menemen-Aliağa in İzmir, hà colpitu u travagliadore chì facia a manutenzione è a riparazione di i binari di u trenu à a junction Yeni Foça.

L'incidentu hè accadutu a notte passata. U trenu, chì hà fattu a spedizione Menemen-Aliağa, hà colpitu Ramazan Uğur (56), un travagliadore in l'unità di mantenimentu è riparazione di a linea, à a junction Yeni Foça trà Hatundere è a stazione di Biçerova. Mentre chì u trenu puderia piantà dopu à una certa distanza, 112 squadre medichi chì sò ghjunti in scena anu determinatu chì Ramazan Uğur era mortu. A Gendarmeria Aliağa è e squadre d'investigazione di a scena di u crimine sò ghjunte à u locu di l'accidentu è anu fattu investigazioni. Intantu, i passageri chì aspettavanu in u trenu per un tempu sò stati trasferiti à un altru trenu è mandati à a stazione di Aliağa.

Dopu l'esame di u procuratore, u funerale di Ramazan Uğur (56) hè statu purtatu à a morgue di l'Hospital Statale Aliağa. Una investigazione annantu à l'incidentu hè stata iniziata.

1 Comment

  1. Quale hà mandatu stu travagliadore à travaglià quì tardi a notte senza piglià precauzioni ?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*