Prova di passaghju di livellu di u natatore naziunale disabilitatu

Passa à Livellu di Natatore Naziunale Disabilitatu: In Manisa, u natatore naziunale di 22 anni Sefa Yurtkölesi, chì era fisicamente disabilitatu da a nascita, hà dichjaratu ch'ellu avia difficultà à passà cù a so sedia a rotelle alimentata da batterie à traversu u passaghju à livellu trà a Stazione Ferroviaria di Manisa è Manisa. L'Hospital di u Statu, nantu à a strada ch'ellu avia usatu per andà in u so postu di travagliu cum'è un impiegatu di a centralina, hà dumandatu à l'autorità di truvà una suluzione à stu prublema u più prestu pussibule.

Sefa Yurtkölesi, chì vive in Manisa è chì e mani è i pedi ùn sò micca sviluppati cumplettamente da a nascita per via di a malatia di "sindrome di tar", hà cuminciatu à natà 3 anni fà cù u so maestru di educazione fisica. Attraversu l'attenzione cù a so ambizione, a determinazione è u travagliu duru, Sefa Yurtkölesi diventò rapidamente u primu in 50 di i 200 campionati turchi chì hà participatu è u sicondu in 11 in e categurie di 9 metri freestyle, backstroke, farfalla è 2 metri medley. Yurtkölesi, chì hà attiratu l'attenzione cù i so successi, rapprisintò a Turchia in u campiunatu di natazione intercontinentale in 2014 è hà guadagnatu a medaglia di bronzu.

"A ROTA DI A SEDIA SI ATTACHA À I RAILS"

A Direzzione Pruvinciale di i servizii di a Ghjuventù di Manisa è u Sport hà datu u natatore naziunale un travagliu in l'istituzione. Sefa Yurtkölesi, chì hà travagliatu cum'è un ufficiale di centralina in a Direzzione Pruvinciale di i servizii di a ghjuventù di Manisa è u Sportu per l'ultimu annu, hà cuminciatu à andà à travaglià cù a sedia di rotelle alimentata da a batteria chì li furnia. Yurtkölesi hà dichjaratu ch'ellu hà avutu prublemi cù u passaghju à livellu nantu à a strada trà Manisa Train Station è Manisa State Hospital, chì avia da passà ogni ghjornu mentre andava à travaglià. Dichjarannu chì a rota di a sedia putenza qualchì volta s'imbulighja trà i rails à u nivellu, Sefa Yurtkölesi hà nutatu chì certi pruprietarii di veiculi ùn anu micca attentu à ellu mentre passanu è finiscinu in periculu. Sefa Yurtkölesi hà dettu chì micca solu ella, ma ancu i ciclisti è quelli chì provavanu di attraversà cù strollers per i zitelli anu avutu un tempu duru à u passaghju à livellu è hà dumandatu à l'autorità per fà l'accunciamentu necessariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*