A reazione di i pensionati da Izmir à l'aumentu di u trasportu

Reazione di i pensionati di Izmir à l'aumentu di u trasportu: à l'ultima riunione di u cunsigliu di a municipalità metropolitana di Izmir, l'aumentu di u trasportu publicu, è ancu l'annullamentu di a "carta di 60 anni", chì permette à i citadini di più di 125 anni di prufittà di u publicu. u trasportu per una tarifa annuale di 60 lira, hà causatu a reazione di i pensionati.

U presidente di a succursale di Eşrefpaşa, Baki Yapıcı, di l'Associazione Turca di Retirement (TÜED) hà dichjaratu ch'elli eranu sorpresi da a decisione presa da u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir per abolisce a "carta di 60 anni" usata in u trasportu publicu da u 1 di ghjennaghju di u 2017.

Enfatizendu chì i pensionati utilizanu principalmente u trasportu publicu per andà in ospedali o farmacie, Yapıcı hà dettu: "Ùn pensu micca chì i pensionati occupanu l'autobus è İZBAN arbitrariamente. Ci hè occupatu à certe ore, ma questu ùn deve esse attribuitu à i pensionati. Sentu chì i ritirati eranu un pocu disonorati da sta decisione. "Ùn duveranu micca abbandunà noi cum'è pensionati". disse.

Yapıcı hà sustinutu chì a carta di trasportu furnita da a Municipalità Metropolitana di Izmir à i pensionati hè un serviziu minore è chì una volta chì e carte sò state rimosse da l'usu, i pensionati in tutta a cità seranu limitati à e so case, è cuntinueghjanu cusì:

"Avemu prima dumandatu un appuntamentu da u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, ma ùn pudemu micca scuntrà. Aghju infurmatu à a nostra sede nantu à e carte di 60 anni eliminate. "Pensu chì i nostri avucati è cunsiglieri legali inizianu un prucessu in quantu à questu".

"Ùn deve micca piglià e maledizioni di i pensionati"

U ritiratu Muzaffer Tozka, invece, hà dumandatu à u sindaco Kocaoğlu di abbandunà immediatamente sta decisione è hà dettu: "Se u sgiò Aziz pensa à ritirà, deve correggerà a decisione. "Ùn deve micca dispiace per i pensionati, ùn deve micca piglià e maledizioni di i pensionati". disse.

A pensionata Ayşe Yüzer hà dichjaratu ch'ella hà utilizatu a so carta di trasportu una volta in l'ultimi 10 ghjorni è hà dettu: "U ritiratu hè digià campatu dura in Turchia, u ritiratu serà vittimatu da sta decisione presa da a municipalità". s'est exprimé son avis.

Quelli di 60-65 anni prufittanu di u trasportu per 1,5 lira.

À a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir tenuta a settimana passata, hè statu decisu di annullà a "carta di 8,33 anni" chì i pensionati utilizanu in u trasportu publicu urbanu paghendu 125 lire annu, in più di un aumentu di 60 per centu in u trasportu.

Sicondu a decisione di u Cunsigliu di i Ministri, e persone di più di 65 anni in tuttu u paese ponu prufittà di u trasportu publicu urbanu gratuitamente, mentre chì cù l'annullamentu di a "carta di età 60", chì hè l'applicazione propria di a Municipalità Metropolitana di Izmir, e persone trà l'età di 60-65 anu da pagà 1,50 lira, chì hè a tarifa di imbarcu di i studienti per u trasportu publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*