Reunione di Sicurezza di u Sistema Ferroviariu da Samsun Metropolitan

Riunione di Sicurezza di a Linea di u Sistema Ferroviariu da a Municipalità Metropolitana di Samsun: Dopu à l'accidentu accadutu nantu à a linea di u sistema ferroviariu Gar-Tekeköy Junction, una riunione di sicurezza hè stata tenuta in a Municipalità Metropolitana di Samsun cù a participazione di tutte e unità pertinenti. À a riunione, e misure di sicurezza da esse aumentate per impediscenu chì i tristi accidenti si ripresentanu sò stati discututi.

U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Mustafa Yurt, u Capu di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici Serkan Çam, u Direttore Generale di a cumpagnia di l'imprenditori Metroray Cengiz Atalar, l'operatore SAMULAŞ A.Ş, i funzionari, i cuntrolli è l'ingegneri anu assistitu à a Reunione di Sicurezza di a Linea Ferroviaria tenuta in u Dipartimentu di Tecnica. Affari assistitu.

À a riunione, chì durò circa 2.5 ore, sò state discusse e misure extra da piglià contr'à i pedoni è i cunduttori chì passanu per e linee di u sistema ferroviariu. À a riunione, induve hè statu capitu chì nisun errore o difetti ùn ponu esse rilevati in e linee è tramvii in quantu à a tecnica, a signalazione è a meccanica, hè statu decisu di piglià più precauzioni in quantu à l'inattenzione o u preghjudiziu di i cunduttori è di i pedoni.

Facendu una valutazione annantu à l'accidentu è a riunione chì hè accaduta à a fermata di u sistema ferroviariu davanti à Yaşar Doğu Indoor Sports Hall in u distrittu di Tekkeköy u 29 di nuvembre, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana, Mustafa Yurt, hà desideratu a misericordia di Diu à 75 anni. -vechju Muhammet Tüfek, chì hà persu a so vita in l'accidentu, è hà spressu a so pacienza è cundolenze à i so parenti. Yurt hà dettu: "Avemu sperimentatu un incidente doloroso. Un anzianu citadinu di u nostru hà persu a so vita quand'ellu hè intrutu in a via di u trenu, chì una persona ùn deve mai entre, è guasi si ghjittassi sottu à u trenu mentre caminava nantu à i rails malgradu tutti l'avvirtimenti, è u nostru trenu ùn pudia micca firmà è s'hè lampatu. A nostra riunione d'oghje era destinata à piglià misure supplementari per aumentà a sicurezza di a linea per prevene questi accidenti di novu. "E nostre investigazioni è investigazioni annantu à l'incidentu cuntinueghjanu". disse.

A DRITTA DI CAMERA APPARTENNE A TRAMWAYS

Ricordendu chì a linea Gar-Tekkeköy hè stata appena messu in opera, u Vice-Segretariu Generale Yurt hà dettu: "Questa linea hè assai nova. Siccomu passa per e zone industriali, avemu intersezioni di qualità à l'entrate di Örnek, İlkadım è 19 Mayıs Industries, in l'area induve si trova u quartieru Cumhuriyet, è in punti cum'è l'incrociazione di Tekkeköy. U sistema di ferru hè un sistema ligatu à u muvimentu di roti di ferru nantu à i rails di ferru. Dunque, ùn ci hè micca un sistema di frenu chì pò piantà istantaneamente, cum'è in i veiculi cù pneumatici di gomma. A distanza di arrestu hè più longa di i veiculi di roti di gomma. Per quessa, dumandemu à tutti i nostri pedoni è cunduttori di fà cusì. I veiculi di u sistema ferroviariu anu u dirittu di passaghju longu a linea. "S'ellu hè un pedone o un veiculu, u trenu deve cede," disse.

DEVIAMO LASCIà "NADA MI SUCCCEDERÀ"

Sottulineendu chì anu vistu i pedoni è i cunduttori chì saltavanu davanti à i tram dicendu "Nunda mi succederà", Mustafa Yurt hà dettu: "Prima di tuttu, esse un abitante di a cità è l'usu di u sistema di trasportu mudernu di u sistema ferroviariu hè bisognu di cultura. A vecu qualchì volta. U veìculu salta davanti à u trenu, pensendu chì passerà. Questu hè estremamente periculosu. Se u trenu paniceghja è si ferma, o se u veiculu si rompe, ùn hè micca pussibule chì u trenu si ferma. Perchè u trenu hè slippery, u trenu ùn pò micca firmà è pò crash è accidenti gravi ponu accade. Hè per quessa chì invitamu u nostru populu à esse sensibile nantu à sta questione. Ci vole à mette da parte a logica di "Nunda ci succederà". Hè accadutu. Quandu accade un accidentu, ùn avete micca chance di rinvià quella vita. I nostri citadini duveranu piglià questu in cunsiderà. "I pedoni è i veiculi ùn deve micca entra in a strada di a ferrovia". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*