U sistema ferroviariu rinviverà u mercatu immubiliare in Konya

U sistema ferroviariu rinvivirà u mercatu immubiliare in Konya: Hè statu dichjaratu chì ci hè statu un aumentu di i prezzi immubiliarii per via di a trasfurmazioni urbane in Konya, è sta situazione si manifesta soprattuttu in a regione Meram.

Dichjarà chì tutti i trè distretti cintrali anu successu in quantu à a trasfurmazioni urbane, u presidente di Konya Chamber of Realtors Sedat Altınay hà dettu: "Se u sistema ferroviariu hè ancu attivatu in Karatay è Meram, ci sarà mobilità in tutti i distretti cintrali".
I DISTRICT CENTRAL MUVERONI

Altınay hà dettu: "U nostru Konya hè custituitu da trè distretti cintrali. U primu hè a nostra regione Seljuk, u vantaghju di a nostra regione Seljuk hè chì e nostre università sò cusì densi. U sistema ferroviariu passa per quella zona. Dopu à quessa, Karatay è Meram vanu capu à capu, pare chì Meram hè avanti. Spergu chì se u metro, chì hè unu di sti prughjetti di u sistema ferroviariu, entra in ghjocu, tutti i distretti cintrali di u nostru Konya diventeranu assai attivi ".
I PREZZI HAN AUMENTU

Nutendu chì ci hè statu un aumentu di i prezzi immubiliarii per via di a trasfurmazioni urbane iniziata da Meram, Altınay hà dettu: "Ci era vechji edifizii di legnu à un pianu è dui piani. Siccomu l'edifizii multi-store sò custruiti invece di questi, i prezzi aumenteranu definitivamente per via di e differenze di pavimentu è di l'altezza di u pianu. A casa custruita nantu à ellu hà da sicuru aumentà in valore. Hè per quessa chì ci hè un saltu in crescita di u prezzu. I nostri citadini sò sempre benefiziu. Continuaranu à vince da avà. Ci era una mentalità cum'è questu in Meram prima; per prutege u verde, ùn era micca permessu assai spaziu per a custruzzione sopra dui piani. Una casa per 2 mila metri, una casa per 600 metri, questu hè veramente assai. Va bè, mantenemu u verde, ma avemu regioni muntagnoli cù terra dura. "Custruemu case alture quì per pudè chjude u nostru deficit di l'alloghju è ancu custruisce case induve i citadini ponu campà più sani, sani è paci", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*