A storia di 144 anni di u trasportu publicu in Istanbul hè stata publicata cum'è un libru chjamatu Trasportu in Istanbul cù Fotografie

A storia di 144 anni di u trasportu publicu in Istanbul hè stata cumpilata in un libru intitulatu "Trasportu in Istanbul cù Fotografie": A storia di 1871 anni di trasportu publicu, chì hà iniziatu cù u tram di cavallu in Istanbul in u 144. , hè statu cumpilatu in un libru intitulatu "Trasportu in Istanbul cù Fotografie".
Celebrendu u so 144 anniversariu, Istanbul Electric Tramway and Tunnel Enterprises (IETT) hà introduttu a storia di u trasportu publicu in a cità à i lettori cù un libru in dui volumi intitulatu "Trasportu in Istanbul cù Fotografie".
In u libru, l'avventura di 1871 anni di IETT in u trasportu publicu, chì hà iniziatu u trasportu publicu in Istanbul cù u primu tramvia trainatu da cavalli apertu nantu à a linea Azapkapı-Beşiktaş in u 1927, dopu hà cambiatu à l'operazione di tram elettricu, hà introduttu a cità à i primi autobus. in 1961, trolleybuses cumissioni in 2007, è u metrobus apertu in 144. hè spiegatu. L'anni di l'autobus d'Istanbul sò u sughjettu di u travagliu in dui volumi preparatu da u storicu di u Trasportu Urbanu di Istanbul Akın Kurtoğlu è custituitu di ritratti selezziunati da l'Archiviu Fotograficu IETT. U libru serve cum'è una risorsa per i circadori chì travaglianu nantu à a storia urbana è di trasportu di Istanbul.
"OLTRE ESSERE UN ALBUM"
Dichjarà chì IETT hè una cumpagnia ben stabilita è chì celebranu u so 144th anniversariu quist'annu, u Capu di u Dipartimentu di Comunicazione Corporativa di IETT, Cevdet Güngör, hà dettu: "IETT hè diventata recentemente una sucietà d'autorità, in particulare in u trasportu publicu urbanu. Avemu preparatu un libru nantu à i veiculi utilizati in u trasportu publicu dapoi u so stabilimentu è e cundizioni culturali, e cundizioni fisiche è a cultura urbana di quellu ghjornu. A preparazione di stu libru pigliò più di un annu. Avemu creatu un tali travagliu da l'archiviu IETT è una quantità di ritratti in a cullezzione privata, inseme cù i sforzi eccezziunali di i nostri amichi. U nostru libru nantu à u trasportu publicu in Istanbul cù ritratti hè custituitu di dui volumi. In u libru, truverete micca solu i veiculi, i tappe o l'imaghjini di a cità, ma ancu qualchi storii nantu à elli. "Più chè esse un album, hè pussibule di truvà storie, aneddoti è tracce di quellu ghjornu in stu libru", disse.
"VULEMU STABILIRE UNA CONNESSIONE EMOZIONALE CU I NOSTRI PASSAGGERI"
Dichjarà chì u scopu di i libri hè di scopre alcune tracce di u passatu, Güngör hà dettu: "Vulemu creà una risorsa per i circadori è stabilisce un ligame emutivu cù i nostri passageri oltre solu esse una cumpagnia di trasportu publicu. Dunque, quandu qualcunu di i nostri citadini, passageri o amministratori fighjanu è esamineghjanu questi libri, i so ricordi di u passatu si animanu in a so mente, è i trolebusi chì anu guidatu, i veiculi chì operavanu in Istanbul in e cundizioni di questu. ghjornu, venenu in mente e tappe, è i dialoghi chì ci sò stati. "Producemu ancu un tali benefiziu suciale", disse.
Cevdet Güngör hà dichjaratu ch'elli sò una cumpagnia chì furnisce servizii di trasportu publicu urbanu è hà dettu: "Ricertamenti, u primu autobus utilizatu in u 1927, è l'autobus chì chjamemu "Tosun", custruitu da ingegneri turchi, sò stati messi in serviziu in i lochi storichi di Istanbul rinnuvà 4 o 5 di elli. " Avemu prisentatu. In stu sensu, stu libru hà u scopu di mette in luce i nostri ricordi di u passatu è e cose lasciate in i ducumenti. U nostru scopu principale hè di furnisce una risorsa per i nostri clienti è circadori. Cum'è IETT, in più di furnisce servizii di trasportu publicu à u publicu, avemu ancu u scopu di aghjunghje valore à a so vita di ogni ghjornu in termini di cultura è arte. In questu sensu, u nostru sindaco metropolitanu Kadir Topbaş è u nostru direttore generale Mümin Kahveci anu un sustegnu assai significativu è incuragisce. In questu sensu, sicuru, u nostru presidente è u direttore generale hà cuntribuitu à l'emergenza di tali libri è opere, per quale li ricurdemu cun gratitùdine è gratitùdine. "Ci cunsideremu furtunati s'ellu avemu fattu una cuntribuzione à a vita di l'Istanbuliti in quantu à ricurdà li tracce di u passatu, ancu un pocu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*