I prublemi di trasportu in Samsun Yakakent sò stati discututi

I prublemi di trasportu sò stati discututi in Samsun Yakakent: u Dipartimentu di Trasportu, Pianificazione è Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Samsun hà scontru cù l'attori di trasportu in Yakakent.

U sindaco di a municipalità di Yakakent Hüseyin Kıyma è i direttori di filiale di a municipalità di Yakakent, u cumandante di a gendarmeria di u distrittu di Yakakent, a Direzzione di u Distrettu di l'Educazione Naziunale, a Camera di i Drivers, e cooperative, i presidenti è i membri di l'associazioni anu assistitu à a riunione tenuta in a Sala di riunioni di a municipalità di Yakakent.

A riunione hà iniziatu cù u discorsu di apertura di Kadir Gürkan, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, Pianificazione è Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Samsun. Mentre u scopu di a riunione era di sente i prublemi è i suggerimenti di l'attori chì furniscenu trasportu publicu è servizii di trasportu à i citadini in è intornu à Yakakent, a riunione tenuta hà riunitu istituzioni pubbliche è entità giuridiche.

"U metropolitanu va in ogni distrittu per una suluzione permanente"

U capu di u Dipartimentu di Trasportu, Pianificazione è Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Kadir Gürkan, hà dichjaratu chì anu visitatu l'attori chì furniscenu servizii di trasportu publicu in riunioni in 6 distretti prima è anu tenutu a 7a riunione in Yakakent dopu à Vezirköprü, Kavak, Çarşamba, Terme, Bafra è Alaçam. "Avemu cuminciatu à sente i so prublemi è suggerimenti in u locu visitendu l'attori chì furnisce u trasportu publicu è servizii di trasportu à a nostra ghjente in i cunfini di a Municipalità Metropolitana di Samsun nantu à u trasportu. Tali riunioni cuntinueghjanu regularmente in i nostri distretti. In i nostri primi scontri, in generale ascoltemu i prublemi è i suggerimenti di l'istituzioni pubbliche è l'attori di trasportu in i distretti chì visitemu. Continueremu i nostri sforzi per risolve questi prublemi in modu longu è permanente cù l'opere chì faremu dopu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*