Prughjettu Vadistanbul Havaray

Funicular di Vadistanbul
Funicular di Vadistanbul

Prughjettu Vadistanbul Havaray: U prughjettu Vadistanbul, situatu nantu à a terra di Evyap in Ayazağa da Artaş Group è İnvest Group, una di e marche principali di l'industria di a custruzione, hè stata sviluppata nantu à un terrenu di 424 mila metri quadrati in totale. U prughjettu, chì si compone di 3 diverse tappe, include 1.915 residenze, un centru cummerciale di 103 mila metri quadrati, 760 mila metri quadrati di magazzini di strada è ristoranti in una strada di 22 metri, è un hotel cù una superficie totale di 25.500. metri quatratu. In u prugettu, chì hè urganizatu secondu l'assi di trasportu stradale, sò ancu custruiti parechje strade di cunnessione per facilità l'accessu di i pruprietarii di i veiculi à e strade circundante.

Cù u prughjettu Havaray, i residenti di a zona di vita di Vadistanbul puderanu accede à a Stazione Metro Seyrantepe (Metro M2), chì hè u puntu di trasportu publicu più vicinu, è a reta di Metro d'Istanbul. Tutti i travaglii di gestione di u prughjettu, da a tappa di fattibilità à u prucessu di cummissione di u prugettu, chì serà custruitu da u settore privatu è trasmissu à l'amministrazione per a prima volta in u nostru paese, sò realizati da BALANS PROJECT MANAGEMENT. Balans Project Management, chì hà una squadra specializata in tecnulugii avanzati di custruzzione, in particulare strutture industriali è logistiche, hà ancu una cunniscenza impurtante nantu à u trasportu di passageri in u sistema ferroviariu.

Diversi sistemi di trasportu sò stati valutati da BALANS PROJECT MANAGEMENT è VADİSTANBUL per cunnette a Stazione Metro Seyrantepe è u Prughjettu Vadistanbul. A causa di a pendenza chì supera l'8%, curve strette è distanza di rotta, u "sistema funicular" cù u sistema ATO (senza driver è tutti i cuntrolli operati da sistemi informatici) è senza cabina di cunduttore hè stata preferita.

U "Prughjettu Havaray", induve u travagliu cuntinueghja à a piena velocità, hè struitu novu cù e so caratteristiche. Cù l'implementazione di u prugettu, i passageri seranu trasportati da u 2u pianu di Vadistanbul AVM à a stazione di metro di Seyrantepe cù un sistema di trasportu publicu chì hè gestitu da un sistema completamente senza cunduttore è ùn hà micca una cabina di cunduttore, per a prima volta in Turchia. Vadistanbul Havaray hè unu di i primi esempi in Turchia è unu di i pochi in u mondu in quantu à u trasportu di passageri di u sistema ferroviariu nantu à e linee brevi.

Hè u primu in u so campu in u nostru paese in quantu à esse exemptu di IVA cù u "Certificatu di Incentivazione di Investimenti" ricevutu da u Ministeru di l'Ecunumia per u "Progettu Vadistanbul Havaray". U prucessu di ottene u Certificatu d'Incentivazione di l'Investimentu hè statu ancu seguitu da BALANS PROJET MANAGEMENT.

In u prugettu cù una lunghezza di linea di circa 750 metri; travi prefabbricati, viaducts in béton armatu cast-in-place è stazioni sò stati cuncepiti tenendu in contu i risichi di u terrimotu in a regione. sopra l'elevazione ferroviaria; U latu di a stazione di Vadistanbul principia à una altitudine di +25.000 è finisce à a stazione di Seyrantepe à una altitudine di +64.900. In u prugettu, 3500 ppdph hè stata presa cum'è riferimentu per a capacità di passageru. I veiculi pruduciuti cù l'ultime tecnulugia anu una capacità di 250 persone è sò pensati à pusà almenu 10% di i passageri. L'aria condizionata è i sistemi di illuminazione LED sò stati utilizati in i veiculi, è a cura hè stata presa per assicurà chì i materiali utilizati in u prucessu di custruzzione è di custruzzione eranu amichevuli di l'ambiente.

Ci hè ancu duie stazioni. A prima di sti stazioni, quella di u latu di Vadistanbul, si trova nantu à u viaductu è hè custituita da duie piattaforme laterali. I passageri chì abbandunanu a piattaforma puderanu ghjunghje à u cumplessu Vadistanbul Shopping da u 2u pianu di stu edifiziu. L'altra entrata à a stazione hè situata à u latu est di u campus di Vadistanbul. A stazione di Seyrantepe, a seconda stazione di a linea, si trova nantu à u viaductu inseme cù u magazzinu / attellu di mantenimentu è hè custituitu da duie piattaforme laterali. A sala di machini è unità di cuntrollu di u sistema funiculari sò situati in questa stazione. Serà integratu cù u tunnel di u stadiu GS TT Arena da e fermate di a linea M2 Yenikapı-Hacısoman à a Stazione Industriale, chì hè sottu à a rispunsabilità di Metro İstanbul AŞ., a cumpagnia di u metro di a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

Un'altra applicazione chì serà implementata cù a linea Havaray hè i sistemi di "porta di schermu di piattaforma (PSD)" chì permettenu à i passageri di viaghjà in modu sicuru in e stazioni. Stu sistema serà cumplettamente ottimizzatu cù i veiculi è i passageri seranu impediti di cascà nantu à a linea ferroviaria, assicurendu un viaghju più sicuru.

In u scopu di u prugettu, avemu travagliatu cù cumpagnie chì sò cunsiderate u megliu in u mondu in u disignu di l'architettura, l'internu di a stazione è l'opere di finitura.

In cunfurmità cù i normi di l'UE, sò state prodotte suluzioni per u focu è e situazioni d'emergenza è sò stati ancu preparati scenarii di risicu. In casu chì i veiculi si rompenu durante l'operazione è si verificanu situazioni indesiderate, hè stata preferita un sistema di veiculi equipatu per trasportà i passageri à e stazioni cù un sistema di guida d'emergenza è sicuru. In casu d'emergenza, a guida di i passageri serà fatta automaticamente, è per evità ogni interruzzione in l'operazione per via di qualsiasi malfunzionamentu in u sistema, l'equipaggiu redundante cù poca probabilità di malfunzionamentu è alta affidabilità seranu utilizati nantu à u sistema di cuntrollu è i veiculi.

Vadistanbul Havaray; Hè statu cuncepitu è ​​e soluzioni sò state prodotte interamente tenendu in considerazione i passageri disabili.
In u scopu di l'auditu internu di Vadistanbul, hè ancu destinatu à u prughjettu di avè un certificatu prima di mette in opera. U prucessu di certificazione hè ancu seguitu da Balans Project Management.

Specificazioni tecniche di u prughjettu
Numero di stazioni: 2
Locazioni di a stazione: Vadistanbul (1), TT Arena (1)
Lunghezza di a linea : 748.35 m
Differenza di Livellu: 61 m
Differenza di Livellu di Ferrovia: 40 m
Inclinazione: max. 8.00%
Altru: A strada nurmale serà una sola linea, l'area di transizione intermediata serà doppia linea.
Velocità di operazione di i veiculi: V max: 7 m/s
Capacità operativa: min. 3500 ppdph
Numero di Veiculi: 2
Numero di Bogies: 2 unità / veiculu
Capacità di trasportu di i veiculi: 20 tunnellate / veiculu
Potenza di u mutore: 480/750 kW

Partenarii di suluzione di prughjettu
Gestione di Prughjetti è Audit: Balans Project Management (Logo)
Disegnu di u prugettu: Tekfen Engineering
Fornitura è Installazione di Sistema Elettromeccanicu Funiculare: BMF

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*