20 Bus Support da TIKA è IETT à Gambia

20 autobus sò stati consegnati in Gambia, unu di i paesi fratelli in Africa Occidentale, in cuuperazione cù l'Agenzia Turca di Cooperazione è Coordinazione (TIKA) è Istanbul Electric Tramway and Tunnel Enterprises (IETT).

U presidente di Gambia Adama Barrow, l'ambasciadore di Turchia in Banjul İsmail Sefa Yüceer, u membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è u Cunsigliu di u sindaco İsmail Hakkı Turunç è u coordinatore di u prugramma di TIKA Senegal, Ali Kaya, anu assistitu à a cerimonia di consegna di l'autobus, chì sò assai bisognu in u trasportu publicu. in Gambia.

In u so discorsu à a ceremonia di consegna, l'Ambasciadore Yüceer hà sottolineatu chì questi autobus consegnati à i persone amichevuli è fraterni di Gambia seranu un passu impurtante per rinfurzà ancu i ligami esistenti trà i dui paesi è per risolve i prublemi sperimentati in u trasportu publicu di Gambia, è hà ringraziatu TIKA è IETT per a so cuntribuzione à u prugettu, hà manifestatu a so gratitudine.

In u so discorsu, Turunç, membru di u Cunsigliu IMM, hà trasmessu i saluti di u presidente Recep Tayyip Erdoğan à u populu gambianu è hà dichjaratu ch'ellu sperava chì questi autobus consegnati in Gambia da Turchia portanu u populu gambianu à i so amati. À a fine di u so discorsu, Turunç hà dichjaratu ch'elli trasfieranu l'esperienza municipale di Istanbul à Banjul è chì pensanu à implementà assai più prughjetti inseme à TİKA in u futuru, è hà sottolineatu l'impurtanza di a riunione chì anu da fà cù u sindaco di Banjul dopu. a cerimonia di consegna per questu scopu.

U presidente Gambia Barrow, in u so discorsu, hà ringraziatu u presidente Erdoğan è u populu turcu per u so sustegnu à u sviluppu di Gambia.

Dopu à a cerimonia di consegna di l'autobus in Gambia, chì occupa u 175u postu in l'Indice di Sviluppu Umanu di e Nazioni Unite, e duie delegazioni di u paese anu fattu un breve tour di cità in autobus è salutanu u populu gambianu. Durante e riunioni bilaterali tenute dopu à a ceremonia, Ali Kaya, Vice Coordinatore di u Programma di Dakar, hà fattu una presentazione nantu à l'attività, i prughjetti è i piani futuri di TIKA per a Gambia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*