prof. Dr. Bozdoğan: I servizii nantu à a strada di u sistema ferroviariu duveranu esse elevati

prof. Dr. Bozdoğan: I servizii nantu à a strada di u sistema ferroviariu duveranu esse elevati. Decano di a Facultà di Ingegneria di l'Università di Yalova è Capu di u Dipartimentu di Ingegneria di i Trasporti Prof. Dr. Rafet Bozdoğan hà dettu: "In quantu custruemu metro è sistemi ferroviari per chì e vitture private ponu entre menu menu in a cità, avemu bisognu di caccià e navette nantu à a stessa strada. "Hè pruvucatu inghjustu di trafficu", disse.

Bozdoğan, chì hà ancu servitu cum'è Vice-Segretariu Generale per i Trasporti di a Municipalità Metropolitana di Istanbul per un tempu, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì i navette sò un modulu di trasportu publicu in u trasportu urbanu.

In riferimentu à l'impurtanza di i sistemi di trasportu publicu, Bozdoğan hà cuntinuatu cusì:
"I nostri sistemi di trasportu publicu sò insufficienti in e nostre cità, di solitu in e nostre zone metropolitane. I sistemi supportati publicamente, cum'è i sistemi ferroviari, l'autobus municipali, l'autobus publichi, i minibus è i minibus sò sfurtunatamenti insufficienti. Dunque, quandu hè insufficiente, l'industria, u settore di u serviziu, l'università, i scoli privati, l'uffizii publichi vanu à u sistema di serviziu per furnisce un trasportu più veloce, più veloce è più còmode per i so impiegati. Questa hè una suluzione intermedia. U settore privatu hè statu impegnatu. Ci hè un gran numaru di veiculi di serviziu in parechje cità in Turchia, tramindui in Istanbul, Ankara, Izmir è Bursa ".
Difendendu chì ci deve esse una reta di metro di 200-300 chilometri è 7-8 mila autobus per avè un bonu sistema di trasportu publicu in Istanbul, Bozdoğan hà dettu:
"Oghje, ci hè una reta di metro di 150 chilometri in Istanbul. Ci hè una reta di metro di 100 chilometri attualmente in costruzione. Ci hè ancu 3 autobus municipali, 3 autobus publichi privati ​​​​è 6 minibus in a cità. Quandu tutti questi sò posti nantu à l'altri, ùn hè micca abbastanza per u sistema di trasportu principali di a cità. Quandu ùn era micca abbastanza, 60 mila unità sò stati servuti in Istanbul. Avà aumentemu u trasportu di serviziu per riduce u trasportu di l'automobile individuale, ma demu 60 mila servizii à u sistema. Anu ancu pruvucannu trafficu. Se i sistemi di metro è autobus sò cuncepiti bè, ùn ci sarà micca bisognu di minibus è servizii è diminuite. Per quessa, sta fiction hè stata travagliatu mentre determina u cuncettu principale di trasportu in a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Hè statu dettu chì in u futuru, ancu s'è u metro d'Istanbul hè avà 150 chilometri, ghjunghjerà à 3 chilometri in i prossimi 100 anni è serà di 250 chilometri. In 7-8 anni, ghjunghjerà à 100-150 chilometri è ghjunghje à 400 chilometri. Cume custruemu metro è sistemi ferroviari per chì e vitture private ponu entre menu menu in a cità, avemu bisognu di caccià e navette nantu à a stessa strada. Perchè pruvuca l'imbuttimenti di trafficu ".
Bozdoğan hà dettu chì quandu i sistemi ferroviari diventanu dominanti in i paesi sviluppati, u trasportu publicu cù pneumatici di gomma hè diventatu più chjucu. Bozdogan hà dettu:
"U primu ridimensionamentu in u trasportu à roti principia cù i servizii. Avà risponde à una necessità impurtante, ma dopu à 3-5 anni, u serviziu diventerà un prublema in Istanbul. Per quessa, u nostru Primu Ministru hà parlatu di questu in u quadru di u prugramma ecunomicu, partendu da questu fattu è secondu i normi di i paesi sviluppati. Cum'è un trasportatore, sustene questu. Questu deve esse. Stu cuncettu, sta cunniscenza hè ancu dominante in a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Dopu qualchì annu, crede chì una quantità significativa di servizii pò esse eliminata da u sistema. Di sicuru, prima di tuttu, un studiu serà fattu nantu à i servizii di u persunale. Pensu chì ci sarà un studiu nantu à altri servizii dopu. Qualcosa da esse assai sustinutu. I fatti scientifichi dicenu ancu cusì. Andate à New York oghje è ùn vi vede micca un serviziu. Ùn ci hè nunda di serviziu. Assai pocu. Hè una occasione cusì speciale. Andate in Londra è ùn ci hè micca ".
Rimarchendu chì l'implementazione di stu sistema in Turchia richiede un prucessu, Bozdoğan hà dettu: "I nostri grandi cità cum'è Ankara, Istanbul, Izmir, Bursa è Adana anu da esse pronti per questu. Sicondu a pupulazione di ogni cità, duverebbe esse un numeru abbastanza di metro, sistemi di ferrovia è un numeru abbastanza di autobus municipali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*