I travaglii di u prughjettu di u sistema ferroviariu Meydan-EXPO sò per esse cumpletati

I travaglii di u prughjettu di u sistema ferroviariu Meydan-EXPO sò per esse cumpletati: u presidente Türel hà assistitu à a riunione intitulata "U futuru di Antalya hè discututu" urganizata da u Centru di Ricerca Economica Soziale (TEAMDER) in un hotel.

Türel hà indicatu l'impurtanza di l'urganisazioni non governamentali per i guverni lucali in u so discorsu quì. Spieghendu chì ogni partitu puliticu attribuisce una grande impurtanza à l'urganisazioni non governamentali prima di l'elezzioni, Türel hà dettu: "Ma certi pulitici si scurdanu di queste riunioni dopu l'alizzioni. Preferite travaglià cù l'urganisazioni non governamentali perchè sò una persona chì vene da queste cose ".

Dichjarà chì Antalya hè a capitale di u turismu è l'agricultura è chì hè un candidatu per esse a capitale di u sport, Türel hà nutatu chì anu da pianificà Antalya currettamente.

U travagliu nantu à u cimiteru storicu in u Garage Doğu in u centru di a cità principia in ghjennaghju. Svilupperemu un novu prughjettu per mantene a cultura di u bazar viva in quella regione. Avemu pianificatu di risolve u trasportu di Antalya cù novi strade è novi intersezioni. Avemu da mette circa 10 novi intersezioni in questu periodu di 5 anni, postu chì 20 crucivia chì duverebbe esse custruitu in l'ultimi cinque anni ùn sò micca stati custruiti. Un passaghju sopra sarà fattu à Mevlana Junction. Serà una intersezzione di trè piani. Facemu a strada di traversata Yeşilırmak-Kızılırmak da u fondu. I travaglii di u prughjettu di a linea di u sistema ferroviariu Meydan-EXPO, chì hè un rigalu da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan à Antalya, hè per esse cumpletu. Daremu i prughjetti à u Ministeru di i Trasporti in un futuru vicinu. Avemu principiatu i prughjetti di u sistema ferroviariu di a 3a tappa. Se u nostru populu vole, custruiremu u sistema ferroviariu di a 3ª tappa è Antalya averà una rete di sistema ferroviariu impurtante ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*