A greva di a metro di Londra ferma u trasportu

A greva in u metro di Londra ferma u trasportu: A greva di u persunale chì travaglia in u metro in Londra, a capitale di l'Inghilterra, causa grandi prublemi di trasportu.

A greva, chì hè stata iniziata da l'impiegati chì travaglianu in u metro di Londra per via di licenziamentu è di prublemi cù e biglietterie, dura 24 ore.

Mentre chì ci sò stati disrupzioni in tutte e linee di metro per via di a greva di i travagliadori di u metro, longu fila si formanu davanti à altre stazioni, soprattuttu perchè parechje stazioni di metro in i distretti cintrali eranu chjusi.

Cù a greva, sustinuta da l'Unione Naziunale di Ferroviari, Marittimi è Trasporti (RMT) è l'Associazione di i Travaglii di u Trasportu Salary (TSSA), chì affettanu negativamente tutte e linee, i londinesi anu vultatu à i mezi di trasportu alternativu à l'altru ch'è u metro in e prime ore. di a matina per andà da e so case à i so posti di travagliu.

Qualchidunu di i citadini di a capitale, chì anu vultatu à l'autobus, a bicicletta è u trasportu di u fiumu cum'è un mezzu di trasportu alternativu, anu da marchjà à i so posti di travagliu. Durante a greva, chì hà affettatu milioni di persone, circa 100 servizii di autobus supplementari sò stati messi in piazza per impediscenu l'interruzzione di u trasportu. Mentre chì i londinesi, chì anu pigliatu à e strade per via di a greva, formavanu longu fila à l'arrêt d'autobus, hè statu nutatu chì ci era ancu una densità nantu à e strade di a capitale. A causa di a folla in alcune stazioni di metro, e stazioni sò state evacuate.

Ancu l'Autorità di Trasportu di Londra (TFL) hà manifestatu a so vuluntà di cuntinuà e negoziazioni cù i sindicati in quantu à a chjusura di l'office di i biglietti in e stazioni è i piani di riforma, cuntinueghja à insiste à rializà i so piani. L'istituzione hà u scopu di salvà 50 milioni di lire annu cù i tagli.

I sindicati sottolineanu ancu chì più di 800 impiegati anu persu u so impiegu in u quadru di i piani di TFL è dichjaranu chì cuntinueranu a negoziazione per truvà suluzioni à i prublemi creati da i piani. In particulare, i sindicati sustenenu chì i piani di riforma di u TFL mettenu in periculu i standard di sicurezza di u metro.

U guvernu britannicu face tagli in parechji spazii, in particulare in u settore publicu, per eliminà u deficit di bilanciu in l'ecunumia di u paese. I taglii portanu à licenziamenti.

In Londra, a capitale di l'Inghilterra, assai persone utilizanu u metro. Cù a fine di a greva à a sera, u trasportu di metro hè previstu di vultà à a normale dumani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*