A Linea di Metro Keçiören, chì era assai aspittata, hè stata aperta cù una cerimonia

A Linea di Metro Keçiören, chì era aspittata cun eccitazione, hè stata aperta cù una ceremonia: a Metro Keçiören, chì hà pigliatu 12 anni per custruisce, hè stata aperta oghje. Ci sò 17 stazioni nantu à a linea di metro, chì riduceranu a distanza trà u Centru Culturale Atatürk è Keçiören à 9 minuti. Parlendu à a ceremonia di apertura, u presidente Erdoğan hà dettu chì a tarifa hè di 2,5 lire è chì u metro servirà gratuitamente finu à u 15 di ghjennaghju.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Primu Ministru Binali Yıldırım anu assistitu à a ceremonia di apertura di u Metro Keçiören. "Da l'oghje, u prezzu hè statu determinatu cum'è 2,5 lire, è servirà gratuitamente finu à u 15 di u mese", disse u presidente. I punti culminanti di u discorsu di u presidente Erdogan sò i seguenti:

"Vogliu chì a linea di Metro Keçiören, chì avemu apertu, sia benefica per u nostru paese, a nostra cità è a nostra nazione. Felicita à tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'acquistu di sta linea di metro in a nostra capitale.

Credu chì u prublema di u trafficu in u nostru distrittu Keçiören serà risoltu cù questu metro, chì hà un costu d'investimentu di 1 billion lire è hà 9 stazioni.

Parlendu à a ceremonia di apertura, u Primu Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "Quandu avemu ghjuntu à a prova di sta linea, un ghjovanu m'hà dettu: Chì u nostru amore sia cum'è u metro Keçiören, ùn finisce mai. Aghju un novu cunsigliu à i ghjovani, truvate un novu slogan per voi stessu. U metro Keçiören hè finitu ", disse. U primu ministru Yıldırım hà dettu:

"Oghje, inauguremu u Metro Keçiören, un serviziu chì Keçiören aspetta impaziente, cù una populazione di 1 milione. Avemu fattu u test drive di u Bazar Ottumanu in Maghju, u Metro Keçiören in Aostu, è dopu u Boulevard Yavuz Sultan Selim. Apertemu un travagliu chì facilità a carica di trafficu di sta regione è rende più faciule a vita di i nostri concittadini. Stu metro hà pigliatu un pocu di più, hà pigliatu 13 anni da u principiu à a fine.

Una linea di più di 9 chilometri. Hà 9 tappe è purterà 50 mila passageri à ghjornu. Quandu sò ghjuntu quì per un test drive quandu era u Ministru di i Trasporti, era u sughjettu di l'umuri trà i ghjovani cù e frasi "Lasciate u nostru amore cum'è u Metro Keçiören, ùn finisce mai". Chì i ghjovani truvà avà un novu slogan. Perchè Keçiören Metro hè finitu.

U nome di a fermata di Gazino, a prima fermata di u Metro Keçiören, hè stata chjamata Stazione Martiri, è u nome di a piazza era Piazza Martiri.

Avemu spartutu strade, unite vite, sparte strade, unitu a nazione. Avemu fattu a compagnia aerea u modu di a ghjente. Oghje, tutti i nostri citadini anu sperimentatu u cunfortu di viaghjà in aereo è cuntinueghjanu à fà. Avemu ancu fattu a brama di Turchia per i treni d'alta velocità una realità. Cusì, unisceremu 14 cità metropolitane di Turchia cù a capitale di Turchia.

I residenti di Ankara capiscenu chì campanu in una capitale impurtante di u mondu. Ankara hà da piglià u locu chì si merita trà e cità di u mondu cù questi prughjetti.

Quist'annu, faremu u più grande cambiamentu sottu u guvernu di u Partitu AK cù u sustegnu di a nostra nazione. Questa mudificazione hè una mudificazione custituziunale. U regime di tutela sparirà in u fondu di a storia. Basta hè a parolla di a nazione, basta a decisione di a nazione. Ùn ricunnoscemu alcuna altra decisione chì hè sopra à a decisione di a nazione ".

A linea di metro, chì riducerà u viaghju di 1,5 ore in u trafficu trà AKM è Keçiören à 17 minuti, serà inizialmente servita cù 6 setti di vagoni (cù 3 setti), cù un intervallu di 7 minuti. Sicondu a necessità, l'intervallu di serviziu serà accurtatu Da u Metro Keçiören, un trasferimentu serà furnitu à u Metro Batıkent à a stazione AKM.

Metro Keçiören, cù una lunghezza di 9 mila 200 metri, hè custituitu da stazioni Martiri (Gazino), Dutluk, Kuyubaşı, Mecidiye, Municipalità, Meteorologia, Dışkapı, ASKİ è AKM.

A municipalità metropolitana hà spesu 15 milioni 2003 mila lire in i travaglii di custruzzione è di custruzzione di a linea di metro, chì hà cuminciatu à esse custruitu cù e so risorse proprie u 306 di lugliu di u 410, purtendu a custruzzione à 43,19 per centu, è trasfirìu a custruzzione di a linea. à u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni u 25 di marzu di u 2011.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*