Apaydın hè stata premiata u Premiu per l'Ordine di u Serviziu Distinguitu di Civilizzazioni di a Strada di Seta

Apaydın hè statu prisentatu cù u Premiu per u Serviziu Meritoriu di Civilizzazioni di a Strada di Seta: Direttore Generale di TCDD İsa Apaydınhè statu attribuitu u premiu "Ordine di serviziu distintu di e civiltà di a strada di a seta".

In u prugramma urganizatu da l'Unione di Ingegneri è Architetti di u mondu Turcu in a Stazione di Treni d'Alta Velocità di Ankara L'Hotel Ankara, i prughjetti finali di "2016 Haydar Aliyev Year Mimar Sinan International Olympics" sò stati presentati.

Parlendu à a riunione, u Vice Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, Mehmet Ceylan, hà dettu chì u scopu principale di l'Unione di l'ingegneri è l'architetti di u mondu turcu hè di pruduce prughjetti per u sviluppu è u sviluppu di u mondu turcu è e cumunità cunnesse è di sparte esperimenti inseme. Dichjarà chì l'Unione hà urganizatu diversi avvenimenti cum'è simposii, cungressi è Olimpiadi di u Prughjettu Mimar Sinan à u livellu naziunale è internaziunale da a so creazione, Ceylan hà dichjaratu chì u 7u Cungressu di Pianificazione Urbana si terrà in Baku.

Akif Özkaldı, presidente di l'Unione Mondiale Turca di Ingegneri è Architetti è Sottosegretariu di l'Affari Forestali è di l'Acqua, hà dettu chì u scopu principale di l'Unione hè di implementà a cultura urbanistica cumuna in u mondu turcu è e cumunità relative attraversu l'urganisazioni di u mondu turcu. cungressi in i campi di l'ingegneria, l'architettura è l'urbanismu.

"I nostri ferrovie sò in a so età d'oru"

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın In u so discorsu, hà dettu chì ci sò stati sviluppi impurtanti in l'ultimi anni in e relazioni trà i paesi di u mondu Turcu, chì parlanu a stessa lingua è anu i stessi valori culturali.

Dichjarà chì una grande impurtanza hè stata data à e ferrovie chì serviranu cum'è un ponte trà i paesi di u mondu turcu in l'ultimi 14 anni, Apaydın hà dettu: "U settore ferroviariu vive a so età d'oru cù l'auspici di u nostru presidente, u sustegnu. di u nostru Primu Ministru, u nostru Ministru è i nostri guverni. Una quantità significativa di 2003 miliardi TL hè stata investita in ferrovie, chì sò state accettate cum'è un settore statale dapoi u 57. "Cù questi investimenti, avemu implementatu i prughjetti di u Trenu d'Alta Velocità chì u mondu guarda cun invidia", disse.

Apaydın hà dichjaratu chì e stazioni, chì sò u nostru patrimoniu culturale, sò state ritruvate à a so forma originale, e strade intaccate di 100-150 anni sò state rinnuvate è elettrificate è signalate, è a lunghezza tutale di e linee ferroviarie d'Alta Velocità, Veloce è Convenzionale. in custruzzione hà righjuntu 3.713 km.

Dichjarà chì pensanu à custruisce centri logistichi in punti 20 chì facenu a Turchia a basa logistica di a regione, 7 di elli sò stati messi in opera, Apaydın hà nutatu chì cuntinueghjanu rapidamente u so travagliu nantu à u sviluppu di l'industria ferroviaria avanzata in Turchia. è ch’elli volenu mette i treni naziunali nant’à i raghji u più prestu pussibule.

"I nostri prughjetti ferroviari rinfurzà i nostri ligami cù u mondu turcu"

Apaydın cuntinuò e so parolle mintuendu chì u Prughjettu Ferroviario Kars-Tbilisi-Baku hè statu realizatu per rinfurzà i ligami storici è culturali cù u Munnu Turcu di l'Asia Centrale:

"A linea ferroviaria, chjamata Ferrovia Moderna di Seta di Ferru, chì anderà da Baku, a capitale di l'Azerbaijan, à Kars, passendu per Tbilisi è Ahılkelek cità di Georgia, hè prevista per esse messa in serviziu quist'annu. Cù u prugettu in questione, serà furnita una ferrovia ininterrotta trà Georgia, Azerbaijan è e Repubbliche Turche di l'Asia Centrale. A storica Strada di a Seta serà rianimata, è a cooperazione ecunomica, suciale è culturale trà i paesi ghjunghjerà à un livellu assai più altu cù u trasportu ferroviariu ininterrottu da Londra à a Cina. "I travaglii di custruzzione di a Ferrovia Kars-Tbilisi-Baku, chì avemu u scopu di trasportà 6,5 milioni di tunnellate di carichi annu à cortu termini è 17 milioni di tunnellate di carichi à longu andà, sò stati finiti è hè previstu di mette in opera. operazione in l'annu".

Dichjarà chì Marmaray, chì furnisce u trasportu ferroviariu ininterrottu da Londra à Pechino è cunnetta l'Asia è l'Europa cù a ferrovia chì passa sottu à u Bosforu, hè stata messa in opera u 29 d'ottobre 2013, Apaydın hà dettu chì u travagliu di prughjettu hè statu intensu per furnisce u trasportu ferroviariu in u ponte Yavuz Sultan Selim, hà dettu chì cuntinuò in qualchì modu.

Apaydın hà dichjaratu chì u Prughjettu Ferroviariu Ankara-Sivas agirà cum'è un ponte in u trasportu ferroviariu ininterrottu trà Londra è Pechino, è hà dettu: "Cù a Ferrovia Kars-Tbilisi-Baku, a Ferrovia d'Alta Velocità Ankara-Sivas. , Marmaray è Yavuz Sultan Selim Bridge Railway cunnessione, u nostru paese è u Caucasu è I nostri ligami storici è culturali trà i nostri fratelli in u Munnu Turchi di l'Asia Centrale hà da sviluppà. "Cuntinueremu i nostri sforzi per rinfurzà i nostri ligami cù i nostri fratelli in i paesi di u mondu turcu è u sviluppu di i nostri paesi cù a listessa determinazione è determinazione chì avemu fattu finu à avà", disse.

Apaydın hè statu premiatu u premiu di l'Ordine di u Serviziu Distinguished

Dopu à i discorsi è l'annunziu di i prughjetti finali, u Direttore Generale di TCDD Apaydın hè statu attribuitu u "Premiu di a Medaglia di serviziu Distinguished Civilizations Silk Road".

Apaydın hà fattu un discorsu di ringraziu dopu à u premiu è hà dettu: "Vogliu ringrazià u stimatu presidente è i dirigenti di a nostra Unione di Ingegneri è Architetti di u Mondu Turcu per avè ritenutu degnu di stu premiu, chì hè di grande valore per u nostru paese è u nostru paese. ferrovie. "Noi, cum'è a famiglia di e ferrovie statali di 30 mila persone, continueremu u nostru travagliu ghjornu è notte cù sforzu è dedizione per ghjunghje l'ubbiettivi di u nostru paese 2023", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*