Derbent Gets Aladag Ski Center

Derbent Reaches Aladağ Ski Center: U guvernatore di Konya, Yakup Canbolat, è u sindaco metropolitanu Tahir Akyürek anu fattu investigazioni in l'area di e strutture di sci previste per esse stabilite in Derbent Aladağ. U sindaco Akyürek hà dettu chì e strutture turistiche da esse create in a regione cù piani à cortu, mediu è longu andà cuntribuiscenu à u Distrittu Derbent è Konya. U guvernatore di Konya, Yakup Canbolat, hà dichjaratu chì a creazione di u turismu invernale in Konya seria un sviluppu impurtante è ringraziò u sindaco di a municipalità metropolitana, Tahir Akyürek, chì hà da inizià l'investimenti.

U guvernatore di Konya Yakup Canbolat, u sindaco metropolitanu Tahir Akyürek è i sindaci di u distrittu anu esaminatu e strutture di ski previste per esse stabilite in Derbent Aladağ.

U sindaco di Derbent Hamdi Acar hà dichjaratu chì l'esperti anu determinatu chì Aladağ, cù un numeru di 2, serà una di e 400 stazioni di sci di Turchia, è hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana, Tahir Akyürek, chì hà fattu grandi sforzi per purtà sta bellezza à Konya. . Nutendu chì u rapportu di fattibilità per e strutture previste per esse stabilitu hè statu cumpletu da a Municipalità Metropolitana, Acar hà dichjaratu chì hè previstu di custruisce strutture meccaniche, trasferimentu di energia è facilità di ogni ghjornu in i mesi d'estate.

VI DONNEMU U SUPPORTU PUDEMU

U sindaco metropolitanu Tahir Akyürek hà dichjaratu chì, oltre à esse una cità di storia è cultura, Konya hè ancu una cità turistica induve circa 2,5 milioni di persone venenu annu, è hà dettu chì u turismu necessita diversità.

Nutendu chì Derbent Aladağ hè adattatu per a custruzzione di facilità cù a so struttura di neve, a quantità di neve, a pendenza è a bellezza naturale, u sindaco Akyürek hà dettu: "Un studiu hè statu realizatu per dichjarà a regione una zona turistica. Dopu, seranu creati spazii d'usu di ogni ghjornu, strutture turistiche, lochi d'alloghju. In tali spazii turistici, hè necessariu di creà facilità adattati per l'usu micca solu in l'invernu, ma ancu per 12 mesi. Cum'è una cumuna, daremu u nostru megliu sustegnu in questa zona. U nostru Ministeru di a Ghjuventù è u Sport hà ancu cuntribuisce quì. U studiu prucederà cù una pianificazione à cortu, mediu è longu. A facilità turistica cuntribuisce à Derbent è a nostra cità ", disse.

GRAZIE À U METROPOLITANU

U guvernatore di Konya, Yakup Canbolat, hà ancu dichjaratu chì a creazione di u turismu invernale in Konya, chì hè una cità turistica, serà un sviluppu impurtante è hà dettu: "Pensu chì questu locu farà una grande cuntribuzione à a regione sia perchè hè vicinu à Antalya. , hà u so propiu putenziale internu, è hà vicinu à 130 mila studenti universitari. I nostri guverni lucali è u ministeru facenu u primu passu versu questu. Dopu, hè previstu chì u settore privatu entre in parallelu cù u sviluppu di stu locu. Vogliu ringrazià u sindaco di Derbent è u sindaco di a municipalità metropolitana, chì principiarà l'investimenti mettendu una grande risorsa in u bilanciu. Bona furtuna ", disse.

U guvernatore di u Distrettu di Derbent, Aziz Kayabaşı, i membri di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana, i gestori di a Municipalità Metropolitana è di e municipalità di u distrittu, i ghjurnalisti è parechji invitati anu assistitu à u prugramma induve u Guvernatore di Konya Yakup Canbolat è u Sindaco Metropolitanu Tahir Akyürek anu esaminatu l'area cù motoneve.

Mentre a maiò parte di i participanti in u prugramma anu avutu a so prima sperienza di ski, in particulare i zitelli si sò divertiti.