A stazione di Haydarpaşa brama per i treni fischi per u 5u annu

A stazione di Haydarpaşa hè stata lasciata in brama per i fischi di treni per u 5u annu: Haydarpaşa Solidarity, chì include u Sindicatu di l'Impiegati di i Trasporti Uniti, hà fattu una dichjarazione di stampa in u 5u anniversariu di Haydarpaşa chì hè stata lasciata senza treni.

U comunicatu di stampa hè statu participatu da Haydarpaşa istituzioni cumpunenti di Solidarity, u Sicritariu KESK Hasan Toprak, i membri è i dirigenti di i sindicati chì sò membri di a Confederazione di i Sindacati di Impiegati Publici, è rapprisentanti di diverse urganisazioni di massa demucratiche. Sulidarità da u Capu di Trenu ritiratu Musa ULUSOY, chì hà fattu cuntributi significativi à l'urganizazione sindicale di i travagliadori ferroviari è l'impiegati publichi.

I TRENI VENRANU IN STA STAZIONE CUN #NO !

I servizii di treni di linea principale, chì anu riunitu a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa è Anatolia per 109 anni, sò stati fermati à 31 u marti 2012 di ghjennaghju di u 23.30, è dopu i servizii di treni suburbani, chì sò di grande impurtanza in u trasportu urbanu, sò stati fermati. 19 di ghjugnu 2013, cù a bona nutizia chì i servizii riavvianu in una forma mejorata in 2 anni.

Ancu s'ellu sò passati cinque anni da chì i treni di a linea principale sò stati fermati è più di trè anni da chì i treni suburbani sò stati fermati, i treni ùn anu micca ancu ghjuntu à a stazione di Haydarpaşa!
Invece di i servizii di treni di linea principale chì anu cunnessu Istanbul à l'Anatolia per più di 100 anni, u novu tipu operativu di TCDD, i treni d'alta velocità, sò stati introdutti in a Stazione Pendik invece di Haydarpaşa, a stazione centrale di Istanbul, u 5 di lugliu 24, 25. mesi è 2014 ghjorni dopu à u ghjornu prumessu. A custruzzione di a linea ferroviaria trà Haydarpaşa è Pendik ùn hè ancu stata finita malgradu l'ultimi 3 anni, 7 mesi è 11 ghjorni!

Tuttavia, cinque anni fà, quandu l'ultimu Fatih Express partì da a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, in a dichjarazione fatta in nome di u guvernu, hè statu dichjaratu chì "a linea ferroviaria trà Gebze è Köseköy serà ricustruita in 2 anni, è i servizii. riavviarà rendendu e so cundizioni fisiche è geometriche adattate per u funziunamentu di treni à alta velocità ".

In novu, ancu se u Primu Ministru di l'epica, Recep Tayyip Erdoğan, hà fattu una dichjarazione in u so discorsu à a riunione di u gruppu AKP u 15 di ghjennaghju di u 2013, dicendu: "Allemu 9,3 miliardi di lire per u prughjettu di Marmaray è e linee suburbane quist'annu, è speramu di compie stu prughjettu è di mette in serviziu u 30 di settembre di u 2013 questu annu." U fattu chì u sforzu necessariu ùn hè micca vistu porta à mente i prughjetti chì sò spessu purtati à l'agenda per a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è u circondu.

A seconda fase di u Prughjettu Marmaray, Gebze-Haydarpaşa è Sirkeci-Halkalı A prima licitazione per a migliurà di e linee suburbani hè stata fatta in u 2006. A prima offerta vinta da AMD (Alstrom-Marubeni-Doğuş) hè stata terminata in 2010. A joint venture Obrascon Huarte Lain (OHL) SA-Dimetronic hà vintu l'offerta per a seconda volta. À a fine di u 2014, OHL hà rallentatu u travagliu, citendu l'aumentu di i costi. In più di u smantellamentu di e linee chì li sò consegnate, OHL hà realizatu solu attività per a custruzzione di trè strade trà Gebze è Pendik. U Ministeru di u Trasportu hà datu à a cumpagnia di tempu supplementu per compie e linee, chì duverebbe esse cumpletu in ghjugnu 2015. Sicondu a dichjarazione fatta da u ministeru, u cunsorziu spagnolu hà riavviatu i travaglii da l'8 di ghjugnu 2015. A strada trà Gebze è Pendik serà finita à a fine di u 2015 Halkalı-Hè statu annunziatu chì a linea Kazlıçeşme seria finita in settembre 2016, è a linea Ayrılıkçeşmesi-Pendik seria finita à a fine di u 2016.

In l'ultimi mesi di u 2016, i cumenti di u presidente Erdoğan nantu à Haydarpaşa è Sirkeci, cù i so valori storici è culturali, anu purtatu e custruzioni infinite è i prughjetti incompiuti per l'edificazioni di a stazione è i zoni di daretu à l'agenda di discussione, mentri a situazione di e custruzzioni chì ùn sò micca stati cumpleti malgradu i prumessi è l'impegni è ùn parevanu micca esse cumpletati in ogni mumentu prestu era evidenti. U fattu chì e critiche dirette à Haydapaşa Solidarity, chì prova di creà l'opinione publica è ancu a lotta legale per mantene queste funzioni di e stazioni è a so pusizioni vitale in u trasportu di Istanbul, mantene sempre u so calore, porta à mente l'idea chì una nova opportunità hè stata guardata.

Vulemu ricurdà una volta di più chì i treni ùn sò ancu ghjunti à a Stazione Haydarpaşa malgradu assai tempu;
* A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì hà un grande postu in a vita suciale di u paese, hè unu di i nostri valori storichi è culturali è hè di vitale impurtanza in u trasportu di Istanbul.
* A Stazione Ferroviaria Haydarpaşa, chì hà un locu assai speciale in a nostra memoria suciale cù a so posizione cum'è a porta di l'Anatolia à punente, hà cuntinuatu sta funzione per 19 anni, da u 1908 d'Aostu di u 2, quandu hè stata messa in opera, finu à u 19 di ghjugnu 2013, quandu hè statu prumessu chì i servizii di treni riavvianu 105 anni dopu.
* A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì hè in pruprietà è usu publicu, hè stata designata cum'è "21.08.1997st" da a decisione di u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale di Istanbul Number II datata 4542 è numerata 1, cù i so valori storici è culturali, cum'è cum'è e so qualità uniche è u locu spiciale in a nostra memoria suciale. Hè statu arregistratu cum'è un gruppu di beni culturali per esse prutetti è pigliati sottu prutezzione.
* A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, chì hè in pruprietà è usu publicu, hè stata designata cum'è "21.08.1997st" da a decisione di u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale di Istanbul Number II datata 4542 è numerata 1, cù i so valori storici è culturali, cum'è cum'è e so qualità uniche è u locu spiciale in a nostra memoria suciale. Hè statu arregistratu cum'è un gruppu di beni culturali per esse prutetti è pigliati sottu prutezzione.
* Cù a decisione di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, u Cunsigliu Regiunale di Istanbul per a Prutezzione di u Patrimoniu Culturale è Naturale N. V, datata 26 d'aprile 2006 è numerata 85, a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è i so circondi sò stati registrati cum'è "Area Protetta Urbana è Storica". "è pigliatu sottu prutezzione.
* U trafficu si ferma in ogni parte di Istanbul dapoi u 2012, quandu i servizii di treni di linea principale sò stati fermati à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, è dapoi u 2013, quandu e linee suburbane sò state fermate in Sirkeci è Haydarpaşa.
* A custruzzione di tunnel, passaggi sotterranei è ponti basati nantu à u trasportu stradale in ogni centimetru di Istanbul ùn cuntribuisce micca à u trasportu urbanu, è hè inevitabbile chì u trasportu purterà ancu più caos. U prublema di trasportu sperimentatu oghje hè un indicazione di questu. E spese per i prughjetti di l'autostrada duveranu esse fermate immediatamente è l'investimenti deve esse fatti per a custruzzione di a linea ferroviaria è e novi rotte, chì sò stati fermati perchè u bilanciu attribuitu era esauritu.
* L'unica suluzione per u trasportu in Istanbul hè a sana integrazione di u sistema ferroviariu è u trasportu marittimu. Sta funzione hè realizata da a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa in Anatolia è a Stazione Ferroviaria Sirkeci da u latu europeu. Sia a risturazione di l'edifici di a stazione è a Haydarpaşa-Pendik è Kazlıçeşme-Halkalı U prughjettu di Marmaray deve esse cumpletu u più prestu pussibule.
* I prughjetti di prufittu mantinuti nantu à i scaffali per l'edificazioni di a stazione è i zoni posteriori duveranu esse abbandunati.
Mentre noi, cum'è cumpunenti di HAYDARPAŞA SOLIDARITY per a Società, a Città è l'Ambiente, ripetemu una volta di più chì continueremu à seguità u prucessu, vulemu informà u publicu chì continueremu à aspittà à a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa finu à l'arrivu di i treni è difende a nostra Istanbul contr'à i prughjetti di prufittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*