New Assurance of the Bay Blue Bay 3 Sea Cleaner

New Assurance of the Gulf, Blue Gulf 3 Sea Cleaner: U novu purificatore di mare di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chjamatu "Blue Gulf 3", serà u primu in Izmir cù a so funzione di raccolta di rifiuti liquidi chì permette una risposta rapida à i disastri ambientali cum'è i sversamenti di petroliu. A nave di 1.7 milioni d'euro serà ancu capace di cullà a basura è a sentina da e navi in ​​transitu in casu d'emergenza.

A Municipalità Metropolitana di Izmir rinfurzeghja a so flotta implicata in a pulizia di u Golfu cù una nave nova equipata d'alta tecnulugia. U pulitore di mare di a nova generazione di a Municipalità Metropolitana, "Blue Gulf 3", chì hà a capacità di raccoglie rifiuti liquidi è "barriere dispiegabili rapidamente" contr'à eventuali perdite, hè stata cumpletata è lanciata in u cantiere navale in Tuzla, Istanbul. A nova nave, chì permetterà una risposta rapida à i pussibuli disastri ambientali, serà u primu in Izmir cù sta funzione. Blue Gulf 3, chì hè previstu d'arrivà in Izmir in u ferraghju, puderà risponde immediatamente à a contaminazione di l'oliu chì pò accade è puderà riceve basura è sentina da i navi in ​​transitu in una emergenza.

Si spazzerà è raccoglie l'olii.
A nave, chì hè stata custruita per cumbatte efficacemente a contaminazione di l'oliu in u mare, hà barriere chjamate "Fence Type" o "Curtain Type" cù flottabilità di schiuma. Dui "skimmers" sò stati acquistati per cullà i rifiuti d'oliu accumulati in a barriera.

U battellu di catamaranu a doppia scafo hè longu 15 metri 28 centimetri è larga 6 metri 15 centimetri. A nave hà una prufundità di l'acqua senza carica di 1,5 metri è hà 2 eliche è 2 mutori. A nave, chì hà trasportatori di raccolta è almacenamentu di rifiuti nantu à a so ponte per esse aduprata in servizii di rifiuti solidi, raccoglierà a basura principalmente in mare aperto. Blue Bay 1, chì costava a Municipalità Metropolitana di Izmir 722 milione 3 mila euro, raccoglierà i rifiuti solidi è l'olii in a baia è li trasfererà in stazioni di trasferimentu di basura in Halkapınar è Gediz.

Quandu u "Floating Tank" hè pienu ...
L'aspiratore marinu Blue Gulf 3 presenta ancu u "Sistema di Tank Floating Storage" utilizatu in Europa. U sistema, cuncepitu per i rifiuti liquidi raccolti nantu à a nave, cuntene un tank di almacenamentu flottante portatile plegatu cù una capacità di 5 m3. Quandu a nave principia à cullà i rifiuti, u cisterna flottante hè ghjittatu in u mare è travaglia in cunghjunzione cù a nave. Se i tanki sò pieni, sò purtati à i centri di eliminazione di basura da una nave d'ispezione è un altru tank hè utilizatu. Una pompa di drenu hè aduprata per sviutata i tanki senza dannu l'ambiente.

Monitorerà a baia cù 7 camere
Blue Gulf 3, a nova nave spazzatrice di Izmir, permette à u persunale chì travaglia nantu à a nave per trattà i rifiuti senza toccu, grazia à u so sistema di cinturione avanzatu. Inoltre, cù e camere 7 nantu à a nave, hè pussibule cuntrullà tuttu l'ambiente senza esce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*