Soup Surprise per i citadini in Marmaray

Soup Surprise for Citizens in Marmaray: A zuppa sirvuta à e prime ore di a matina in Marmaray hà piacè à i citadini. I citadini chì si riscaldanu cù a zuppa calda in u clima fretu ringrazianu u sindaco di Zeytinburnu Murat Aydın, chì li hà offru zuppa.

A municipalità di Zeytinburnu offre una zuppa à i citadini chì partenu per andà à u travagliu è à a scola in prima ore di a matina. E zuppe servite in i stand allestiti in a stazione di Marmaray-Kazlıçeşme anu piacè à i citadini chì ùn anu micca pussutu truvà l'uppurtunità di pranziunà. I citadini chì beie e zuppe calde servite in tempu fretu ringraziu u sindaco di Zeytinburnu Murat Aydın, chì offre a zuppa.

ARIA FRADA, ZUPPA CALDA

Esprimendu a so satisfaczione cù u trattatu, un assai bellu Recep Koçhan hà dettu: "Felicitemu a Municipalità di Zeytinburnu. Anu ghjuntu cù una bella sorpresa in un ghjornu fretu, aspittemu a continuazione. Avia a colazione à u travagliu oghje, avemu bevutu a minestra, ùn hè più necessariu. disse.

Dichjarà chì hè piacevule per beie zuppa calda in a strada di u travagliu, Ayhan Kara hà dettu: "Avemu pigliatu a nostra zuppa calda in strada di travagliu. Siccomu sò un cummerciante quì, aghju benefiziu di l'offerta di zuppa prima. Serviziu assai bellu. Hè più sensu in questu tempu ". disse.

Burakcan Common, chì hà bevutu a zuppa chì li offriva in u so modu di scola, hà spressu a so satisfaczione cù a pratica è hà dettu: "Ci scalda a matina, tali cose anu da esse fattu. Andavamu à a scola, quandu avemu vistu a zuppa, avemu dettu ch'ellu ne pigliamu unu ognunu. Ùn avemu micca fattu u colazione, era bonu ". disse.

"A NOSA ZUPPA CONTINUA"

Mentre distribuisce a zuppa à i citadini sohbet U sindaco di Zeytinburnu Murat Aydın, chì hà avutu l'uppurtunità di fà una cena, hà dettu chì a zuppa hè stata servita à i citadini in unu di i punti più attivi di Zeytinburnu è hà dettu: "Semu in Marmaray, unu di i punti più attivi di u nostru paese. Zeytinburnu. U clima hè frescu, offremu zuppa calda à i nostri concittadini quì. Vulemu ringrazià a ghjente di Zeytinburnu chì ci hà fattu sperimentà queste bellezze in un ambiente piacevule. Di tantu in tantu, avemu trattatu in tali lochi è continueremu à fà cusì ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*