Ùn negate micca a nutizia chì hè a storia da IETT

Negà a nutizia di l'IETT chì hè obsoleta: Ci era bisognu di IETT, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, chì furnisce u serviziu publicu, per fà una dichjarazione publica nantu à e nutizie in i media. Hè a respunsabilità di IETT à u populu di Istanbul, i so stakeholder è u persunale, per correggere i cumenti è i malintesi chì ponu nasce da IETT, chì esprime una cultura di 146 anni in Istanbul, s'hè ritirata da l'operazione di trasportu publicu è hà statu privatizatu.

Hè infurmazione publicamente dispunibule chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà travagliatu per migliurà a qualità di u serviziu di u trasportu publicu in Istanbul per un bellu pezzu, è hè cunnisciuta da tutti quelli chì sò interessati à u sughjettu.

In u scopu di stu studiu, hè previstu di pianificà, coordina è cuntrullà u trasportu publicu da una sola fonte. Cù a visione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è l'esperienza è a cunniscenza di IETT, chì opera in u trasportu publicu in Istanbul dapoi 146 anni, una strada stradale hè stata elaborata per creà una struttura versu questu scopu. Stu sistema mudernu, chì hà u scopu di aumentà u cunfortu è a sicurità di i passageri, è per ottimisà e risorse umane è e linee, hè un pianu di trasportu integratu chì ùn solu regula l'operazione di l'autobus, ma include ancu tutti l'elementi di trasportu publicu. U studiu, in quale esempi da u mondu sò ricercati, cuntinueghja à creà un mudellu in Istanbul à i standard internaziunali.

Hè u scopu chì IETT, chì hè previstu di cuntinuà à operare in u metrobus, u tunnel è u tram, fucalizza nantu à funzioni di pianificazione, coordinazione, supervisione è cunsulenza, è cusì furnisce cunsulenza à altre autorità di trasportu publicu in Turchia è in u mondu. IETT ùn hè micca "storicu", à u cuntrariu, hè rinfurzatu è posizionatu cum'è una istituzione superiore in u centru di u trasportu publicu. In fatti, IETT, chì hè una filiale di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, hè obligata à fà ogni compitu attribuitu à ellu in u megliu modu pussibule per rispettu di a so storia, u sensu di rispunsabilità, l'istituzione è e persone chì serve.

Lasciamu e nostre preoccupazioni è dispiaci à a discrezione di i nostri stimati populi, nantu à a presentazione fatta à una cumissioni di u Cunsigliu Municipale Metropolitana di Istanbul in bona fede, per u scopu di informà nantu à u travagliu in corso, è a presentazione à u publicu cun un biased. è puntu di vista strettu chì hè assai sfarente da u so cuntenutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*