ESHOT Rivuluzione di l'energia solare

eshot hà da furnisce tutte e so necessità di electricità da u sole
eshot hà da furnisce tutte e so necessità di electricità da u sole

Rivuluzione di l'energia solare in ESHOT: ESHOT, a basa di u trasportu urbanu per 74 anni, hà aghjustatu una nova à a so tecnulugia è a mosse ambientale. A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà stabilitu a più grande flotta d'autobus completamente elettrica di Turchia, furnisce l'electricità necessaria per questi veiculi cù una centrale solare di 10 mila m2 installata da ESHOT nantu à u tettu di l'edifici di l'atelier in Buca.

A municipalità metropolitana di İzmir, chì hà un postu speciale trà i guverni lucali cù i so investimenti ambientali, firma ancu una "rivuluzione verde" in u trasportu publicu. Cù l'autobus elettrici, a Municipalità Metropolitana hà aghjustatu una nova dimensione à i passi per riduce l'emissioni di carbonu, chì hà iniziatu cù navi amichevuli di l'ambiente è prughjetti di sistemi ferroviari cum'è tram, metro è suburbanu. A più grande flotta di autobus "full electric" di Turchia chì serve in trasportu publicu, cù 20 messe in serviziu, operarà cù l'electricità prodotta da a Direzzione Generale ESHOT stessa. In cunfurmità cù questu scopu, una centrale solare hè stallata nantu à i tetti di l'edifici di l'attellu di ESHOT in Buca, nantu à una superficie totale di 10 mila m2. Custituitu da 3 pannelli fotovoltaici, a centrale solare pruducerà circa 680 MW di energia elettrica annu. Questa energia prodotta in a centrale elettrica serà aduprata per carricà l'autobus completamente elettrici ecologichi. Cusì, una emissione annuale di carbonu di 1.38 mila tunnellate serà impedita.

Izmir mantene a so prumessa

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hè diventata partita in 2015 à u Pattu di Sindaci-CoM, chì hè stata stabilita in u corpu di a Cummissione di l'Unione Europea è chì u so scopu principale hè di incuragisce è sustene l'usu di risorse rinnuvevuli è pulite per un mondu cun riduzzione. U gasu di diossidu di carbonu è a lotta contru u riscaldamentu glubale, s'era impegnatu à riduce l'emissioni di gasi di serra di almenu 2020 per centu per u 20, inseme cù i parti interessate. U guvernu lucale di İzmir prevede una diminuzione significativa di l'emissioni di carbonu per via di l'usu di i combustibili fossili, cù l'aumentu di u numeru di autobus elettrici è investimenti in sistemi ferroviari. Inoltre, e spese di carburante, di mantenimentu, di riparazione è di operazione, chì anu una parte significativa in u budgetu, seranu ridutte in larga misura cù l'implementazione di a centrale solare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*