Un trenu deragliatu in India 36 morti

Trenu deragliatu in India 36 morti: In u statu sud-est di Andhra Pradesh in India, 36 persone sò state ammazzate è quasi 100 ferite per via di u deraillement di un trenu express.

A locomotiva di u trenu è i sette vagoni sò stati deragliati in l'accidentu chì hè accadutu u sabbatu sera, chì i funzionari di a ferrovia suspettavanu di sabotage.

Ferrovia di a Costa Est SözcüJP Mishra hà dichjaratu chì 36 persone anu mortu finu à avà in l'accidentu, in u quale a locomotiva è sette vagoni anu deragliatu, è 19 d'elli sò stati identificati. Mishra hà dettu chì u numeru di morti puderia aumentà è chì quasi 100 persone eranu ferite.

In l'accidentu di u trenu induve i sforzi di salvezza sò cuminciati, u primu ministru indianu Narenda Modi hà spressu e so condolenze à e famiglie di quelli chì anu persu a vita in l'accidentu in un post nantu à e social media. U Ministru di a Ferrovia Naziunale Suresh Purabhu hà ancu annunziatu chì e famiglie di quelli chì anu persu a vita è sò stati feriti in l'accidentu seranu aiutati.

Sicondu un rapportu preparatu in 2012 in India, induve l'accidenti di treni sò frequenti, circa 15 XNUMX persone mori annu.

Dui mesi fà, 14 vitture di un trenu di passageri anu deragliatu in u statu di u nordu di Uttar Pradesh, almenu 145 persone sò state ammazzate è 76 persone ferite, 226 d'elli seriamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*