Viaghjà à una vitezza di 430 chilometri nantu à un trenu magneticu

Viaghjà à una velocità di 430 chilometri nantu à u trenu di ferrovia magnetica: I treni di levitazione magnetica chì cunnette l'aeroportu internaziunale di Shanghai à a linea di metro di a cità viaghjanu à una velocità di 430 chilometri per ora.

Questu hè unu di i treni di passageri più veloci in u mondu. Trasporta i passageri da l'Aeroportu Internaziunale Pudong di Shanghai à a linea di metro di a cità. U trenu, chì viaghja nantu à una linea di 30 km, pò attraversà sta distanza in 7 minuti è 20 seconde.

U trenu di levitazione magnetica (MAGLEV), cunnisciutu ancu u trenu di ferrovia magnetica, scorri nantu à un sistema di ferrovia; Siccomu ùn ci hè micca un attritu di rota, pò accelerà più. Ci hè una logica scientifica simplice daretu à stu sistema. In un magnetu, un terminal pusitivu è un terminal negativu si attranu, mentre chì dui terminali pusitivi (o dui terminali negativi) si rimpianu. Questa spinta hè aduprata in u sistema di levitazione magnetica è i vagoni di u trenu sò spinti in avanti rapidamente cù elettromagneti.

Saria impussibule di ùn piglià stu trenu mentre in Shanghai. A stazione induve u trenu partì era cuperta di doratura d'oru. Un clock digitale mostrava l'ora di partenza di u trenu prossimu. Un minutu dopu, ghjunse u trenu. E porte aperte. Mi pusò nantu à e poltrone blu in l'internu mudernu. Ma ciò ch'e aghju vistu finu à avà ùn hè statu nunda di straordinariu, salvu u clock digitale è u speedometer in ogni vagone.

Quandu ghjunse l'ora di partenza, e porte chjuse, abbandunemu a stazione. U trenu accumincia subitu à accelerà. In uni pochi di sicondi, u speedometer dimustrava 100, dopu 200 km. M'aspittava chì l'altri passageri si cumportanu nurmalmente cù a testa falata nantu à i so telefoni, cum'è eranu abituati à questa velocità. Ma elli, cum'è i zitelli, si godevanu u viaghju in un statu eccitatu. Quandu a vitezza hà righjuntu 300 km / h, i passageri cuminciaru à alzà da i so posti è à piglià ritratti sottu u speedometer. A vista da a finestra era annebbiata. U ronziu interessante da a velocità in u vagone hè diventatu più forte. Dopu qualchì tempu, u speedometer dimustrava 431 km. Dopu avè vistu sta vitezza, era cum'è s'è u trenu andava assai pianu quand'ellu si riduceva à pocu à pocu à 100 km.

Surghjente: bbc.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*