U Prughjettu Samsun Logistics Village farà migliaia di giovani impiegati

U Prughjettu Samsun Logistics Village Impiegherà Migliaia di Ghjuventù: Mentre u travagliu cuntinueghja in u Village Logistics, chì hè unu di i prughjetti chì cambierà a storia ecunomica di Samsun, u guvernatore di Samsun, İbrahim Şahin, hà dettu chì millaie di ghjovani seranu impiegati grazia à stu investimentu.

Cunsigliu di Amministrazione di l'Agenzia Centrale di Sviluppu di u Mari Neru 2017 Reunione di ferraghju, ospitata da u presidente OKA Term, u nostru guvernatore, u sgiò İbrahim ŞAHİN, cù a participazione di u guvernatore di Çorum, u sgiò Necmeddin KILIÇ, u guvernatore di Amasya, u sgiò Salih IŞIK, u guvernatore di Tokat, u sgiò. . Cevdet CAN è membri di u cunsigliu, Samsun Blue Lights Disabled Rehabilitation. Hè stata tenuta in u centru.

U presidente di l'OKA, u guvernatore İbrahim ŞAHİN, in u so discorsu à a riunione, hà dettu: "Cari Membri di u nostru Cunsigliu di Amministrazione è Cari Membri di Stampa; In a nostra regione custituita da e pruvince di Amasya, Çorum, Samsun è Tokat, l'Agenzia di Sviluppu hà realizatu diversi studii per assicurà u sviluppu di a nostra regione è per continuà stu sviluppu migliurà a cooperazione di e nostre istituzioni pubbliche, i guverni lucali, l'università. , urganisazioni non-guvernamentali, settore privatu è altri attori suciali/ecunomichi cun l'altri. Avemu riunitu per fà a riunione di "Consigliu di Amministrazione" in ferraghju 2017 è per discutiri i prublemi nantu à l'agenda di u cunsigliu. Semu in un periudu induve i risichi futuri è l'incertezze in l'ecunumia glubale cuntinueghjanu, i cambiamenti è e trasfurmazioni sò sperimentati in l'ecunumia mundiale, si formanu novi equilibri, è l'equilibriu di putere trà i paesi sviluppati è in via di sviluppu hè riformulatu. A nostra capacità d'adattà à stu prucessu cum'è un paese è diventà unu di i principali attori dipende da l'automigliuramentu è u travagliu duru di l'istituzioni è di l'individui à tutti i livelli. Da questa perspettiva, aspittemu chì a nostra agenzia diventerà più efficace per migliurà a so capacità istituzionale è a gamma di attività in 2017 è l'anni dopu. In stu novu periodu, vogliu enfatizà uni pochi di punti nantu à e priorità di OKA è u travagliu chì deve esse fattu. A migliurà a cumpetitività deve esse una zona prioritaria di travagliu. Saria appruvatu di fà studii per assicurà chì sia e PMI di a nostra regione sia u persunale di l'agenzia migliurà e so strutture cumpetitive adattendu à e cundizioni di sviluppu è cambiante di u ghjornu.

In u scopu di u Prughjettu di u Centru Logisticu Samsun, chì hè realizatu sottu u paraplu di l'agenzia è in partenariatu cù u nostru Governatore Samsun, a Municipalità Metropolitana di Samsun è a Camera di Cummerciu è Industria di Samsun, è hà un budgetu di cuncessione di 43 milioni d'euros, i cumpunenti di custruzzione è di serviziu di serviziu cuntinueghjanu è l'offerta per l'acquistu di merchenzie hè da esse finalizzata. Stu centru hè custituitu da magazzini di diverse dimensioni è terreni per esse preparati per magazzini, un edifiziu suciale è amministrativu, un uffiziu di cumissioni, pompieri, stazioni di serviziu, sistemi di carica-scaricamentu, stazione di benzina, dui edifici di misura di veiculi, dui edifici di sicurezza, strade. , parcheghju per auto è camion.Custituitu da campi è ferrovia. A so area tutale hè di circa 670 mila m2. Grazie à questu investimentu, chì farà una cuntribuzione significativa à u sviluppu di u cummerciu esteru micca solu in Samsun, ma ancu in e pruvince di Amasya, Çorum è Tokat, prima centinaie, allora millaie di ghjovani seranu impiegati in u settore logisticu. L'infrastruttura industriale deve esse sviluppata in a nostra regione. In questu sensu, avemu bisognu di participà attivamente à u prucessu di u Programma di Settori Competitivi realizatu sottu a coordinazione di u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia. Hè di primura ch'è noi perseguitemu "prughjetti maiò" cù un budgetu di 10 milioni d'euros è più, da esse implementati in a nostra regione, in particulare cù e nostre Camere di Cummerciu è Industria, Camere di Cummercianti, altre urganisazioni prufessiunali è associi cummerciale.

In questu cuntestu, cum'è a riduzione di u deficit di u cummerciu esteru, u trasferimentu di tecnulugia è a cummercializazione di a tecnulugia, u sviluppu di "Settori Innuvatori è High Value Added" cum'è l'industria di a salute, a logistica, a tecnulugia di cumunicazione è l'infurmazione, u settore di l'aviazione, migliurà l'indicatori di sviluppu umanu di u nostru rughjonu, a prutezzione di l'ambiente è l'usu sustenibile di e risorse Saria d'utilità di fà studii in u quadru di una dimarchja di sviluppu olisticu chì include tutti issi elementi. Per d 'altra banda, credemu chì u settore di u turisimu darà ancu cuntributi impurtanti à u sviluppu di a nostra regione. Ci sò 15 opere di u nostru paese nantu à a lista permanente di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO. Unu di questi hè Hattusa, a capitale di l'Imperu Hittite in Çorum. Inoltre, l'applicazioni di u Patrimoniu Culturale di l'UNESCO sò state fatte per u Delta di Samsun Kızılırmak è u Santuariu d'uccelli è e Tombe di u Re di Harsena in Amasya, è i dui beni sò stati inclusi in e liste temporanee. U travagliu è e prucedure chì ci vole à fà da avà seranu compie rapidamente è sti dui valori seranu inclusi in a lista permanente è arregistrati cum'è u patrimoniu mundiale, chì farà una cuntribuzione significativa à u sviluppu è a prutezzione di u turismu in u nostru paese. regione. Parlendu di u turismu, i sforzi per sviluppà cunnessione internaziunali chì valuteranu u putenziale turisticu in a nostra regione anu da esse ancu indirizzati. Assicurendu chì i turisti di u Mediu Oriente è di i paesi di l'Africa di u Nordu, cunnisciuti cum'è a regione MENA, venenu in a nostra regione hè una zona d'attività in questu cuntestu. U Stand OKA, chì hè statu apertu à a Fiera Turistica è Viaghji di Jeddah in l'ultime settimane, deve esse apertu in u listessu modu à e Fiere di Riyadh è Dubai, è i sforzi per prumove megliu a nostra regione in i paesi di u Golfu è i mercati di u Mediu Oriente duveranu esse. cuntinuatu da più agenzie di turismu, ospedali è patroni d'alberghi di a regione chì participanu à e prumuzioni da esse fatte in queste fiere.

Comu hè cunnisciutu, a presidenza di u cunsigliu di direzzione in a nostra agenzia hè cumprita da l'Onorevoli Governatori di e 4 pruvince di a nostra regione, in ordine alfabeticu è per un annu ognunu. Vogliu ringrazià u nostru guvernatore di Çorum, chì hà servitu cum'è presidente di u cunsigliu di amministrazione in tuttu u 2016, è ancu tutti quelli chì anu cuntribuitu à u travagliu realizatu cù successu da a nostra Agenzia di Sviluppu finu à a data, in particulare i nostri altri membri di u Cunsigliu di amministrazione, tutti i rapprisentanti. di istituzioni è urganisazione chì serve in u Cunsigliu di Sviluppu, è u persunale di l'agenzia. Credu chì da avà, u travagliu è i servizii di a nostra agenzia cuntinueghjanu à u listessu ritmu è cun successu maiò. Infine, à l'uccasioni di sta riunione, vulemu ringrazià una volta di più à i nostri stimati Governatori, Sindaci, Presidenti di Cunsigliu Pruvinciale è Presidenti di a Camera di Cummerciu è di Industria chì sò ghjunti in a nostra cità è anu participatu à a nostra riunione di u Cunsigliu di Amministrazione, è speremu chì a nostra riunione di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Agenzia di Sviluppu serà benefica per a nostra regione è porta à un travagliu successu. ", disse.

À a riunione anu assistitu ancu u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya YILMAZ, u presidente di l'Assemblea Generale Provinciale di Amasya, Mustafa ÇİTTIR, u presidente di l'Assemblea Generale Provinciale di Tokat, Adem DİZER, u presidente di l'Assemblea Generale Provinciale di Çorum Halil İbrahim KAYA, u presidente di Amasya TSO Murat KIRLANGIÇ, u presidente Ahmet A Tokat TSO, u presidente Samsun TSO, u presidente Salih Zeki MURZİOĞLU, u secretariu generale di l'OKA Mevlüt ÖZEN è altri membri di u cunsigliu anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*