U terzu aeroportu a ricunnosce per via intravenosa

U terzu aeroportu serà cunnisciutu in persona: Proline assicurarà a sicurità di u Novu Aeroportu di Istanbul. L'entrata è l'uscita in l'aeroportu seranu cuntrullate biometricamente, è a ricunniscenza faciale è e tecnulugia di stampa di vena seranu aduprate.

A cumpagnia di tecnulugia turca Proline furnisce a sicurità di u Novu Aeroportu di Istanbul. In u scopu di l'accordu, Proline utilizerà tecnulugia di nova generazione in a sicurità di l'aeroportu, cumprese scherma intelligente, radar, sistemi biometrici è camere termiche. U sistema installatu serà supportatu da camere fissi è mobili è sistemi di analisi video intelligenti.

Inoltre, in u scopu di u prugettu, una infrastruttura sicura serà creata cù soluzioni high-tech per piste, grembiuli, terminali è parcheggi. A ricunniscenza faciale è e tecnulugia di stampa di vena seranu aduprate in l'edifiziu, induve l'ingressu è l'uscita seranu cuntrullati biometricamente. L'attività seranu monitorate per mezu di i centri di cummandu è di cuntrollu, è i sistemi d'alerta precoce permettenu à i centri di operazione di piglià decisioni veloci.

Proline; Stabbilirà un sistema di sicurezza integratu utilizendu a sicurezza di u sistema ambientale, a sicurezza di u sistema video è e soluzioni di sicurezza di u sistema di cuntrollu di l'accessu in u Novu Aeroportu di Istanbul, chì serà u più grande aeroportu di u mondu custruitu da zero quandu hè finitu.

Serà una di e zone più affidate

Yusuf Akçayoğlu, CEO di İGA Airports Construction, hà dichjaratu chì tutte l'operazioni in l'aeroportu procederanu senza interruzzione in cuuperazione cù Proline è hà dettu: "Questa serà una di e zone più affidabili in u mondu". U Chief Executive Officer di Proline, Mehmet Doğanyiğit, hà ancu dichjaratu chì l'errori potenziali seranu minimizzati cù sistemi di sicurezza intelligenti.

source:Patria

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*