Tram è vittura di polizia si sò scontrati in Zeytinburnu

U tram è u veiculu di a pulizza si sò scontrati in Zeytinburnu: In Istanbul Zeytinburnu, u tram è u veiculu di a polizia chì vulia attraversà e luci scontranu. Un pulizzeru hè statu ligeramente feritu in l'accidentu Kabataş - I servizii di tram di Bağcılar si fermanu ancu per circa 1 ora.

Sicondu l'infurmazioni ricevute, Kabataş- Tram nantu à a linea Bagcilar, Cevizliscontru cù u veiculu di a polizia chì prova di attraversà a strada in Bağ. Per furtuna, nimu ùn hè mortu in l'accidentu chì hè accadutu versu 21:00 di sera, ma un pulizzeru hè statu ligeramente feritu.

Mentre a polizia è l'equipaggiu di u focu sò stati mandati à a scena, i passageri in u tram sò stati evacuati. passageri, Cevizlisò stati messi à pedi finu à a fermata di Tram di Bağ è messi in altri veiculi da quì.

U suspettatu maschile di u furtu, AK, chì era in u veiculu di polizia di l'accidentu, hè statu trasferitu à un altru veiculu di polizia chì hè ghjuntu à a scena è purtatu à a stazione di polizia di Merkezefendi. U veiculu di a pulizza, chì era appiccicatu trà u tram è i semafori, hè statu tiratu fora dopu à una longa lotta è mette nantu à u trattore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*