Bona nutizia di a ferrovia da a Cina à l'Europa

Bona nutizia di a ferrovia da a Cina à l'Europa: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Arslan hà dettu: "Avemu bisognu di eliminà a distanza di sviluppu trà noi è altre regioni più chè mai. Perchè u paese cresce è si sviluppa, vulemu prufittà di questu è avanzà cum'è regione ".

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan è u Ministru di u Sviluppu Lütfi Elvan si sò scontri cù l'affari in a Reunione di Promozione di u Programma di Centri di Attrazione tenuta à a Sala di Reunione di a Camera di Cummerciu è Industria di Iğdır (ITSO).

U Ministru di l'UDH Arslan

In u so discorsu, u Ministru Ahmet Arslan hà dichjaratu chì a regione hà fattu una longa strada da u passatu à u presente, ma deve andà più in là. Mencionendu chì ci hè bisognu di eliminà a distanza di sviluppu trà e regioni, Arslan hà dettu, "Perchè u paese hè in crescita è in sviluppu. Cum'è una regione, vulemu prufittà di questu è avanzà. Di sicuru, u sine qua non di l'investimentu, u sviluppu è l'impieghi hè di cumpletà l'infrastruttura di trasportu. Iğdır hà fattu una longa strada in questu sensu ". disse.

Enfatizendu chì avè una strada divisa è un aeroportu sò dui fatturi assai impurtanti per u sviluppu di una pruvincia, Arslan hà enfatizatu l'impurtanza di a ferrovia.

Arsan hà dettu:

"U più impurtante, per sviluppà Iğdır in più, soprattuttu in u scopu di l'attrazioni, per cultivà a so industria è per aduprà u vantaghju di esse vicinu à trè paesi in a so geografia, per sviluppà u so cummerciu è migliurà e so esportazioni, un altru tipu di trasportu. , cunnessione ferroviaria, per a nostra pruvincia, Hè altrettantu impurtante per a nostra regione. Seguimu u prucessu di prughjettu cun voi, hè ghjuntu à un certu stadiu. U nostru scopu hè di principià da a Cina è attraversà u nostru paese à punente attraversu l'Azerbaijan è a Georgia, è cunnettamu a strada versu l'Europa via Kars-Iğdır Dilucu-Nakhichevan, è ancu cunnetta cù Nakhchivan, Iran, Pakistan è India. diventa Cum'è u guvernu, avemu a nostra vulintà finu à a fine è facemu ciò chì hè necessariu ".

U Ministru di u Sviluppu Elvan

Parlendu quì, u Ministru Elvan hà dichjaratu chì sò ghjunti à Iğdır dopu à i prugrammi Kars è Ardahan.

Dichjarà chì Iğdır hè a porta di u Caucasu è l'Asia è chì hè l'unica pruvincia cunfinata cù 3 paesi postu chì hà cunfini cù l'Iran, l'Azerbaijan è l'Armenia, Elvan hà cuntinuatu:

"Perchè si trova nantu à e rotte cummerciale impurtanti, in particulare Tabriz-Batum, hè una cità di fruntiera chì hà accoltu parechje civilizazioni in tutta a storia è hà pigliatu a prutezzione di a nostra fruntiera. Grazie à a fruntiera di 11 chilometri chì si furmava cù a Republica Autònoma di Nakhchivan di u fraternu Azerbaijan, hè una pruvincia strategicamente impurtante chì cunnetta u mondu turcu, è hè a porta più impurtante di Nakhchivan à u mondu esternu. Iğdır hè una cità fertili assai impurtante chì pudemu qualificà cum'è Çukurovası in Anatolia orientale.

Tenendu a manu di l'omu d'affari Eyüp Haykar dopu à u discorsu, Elvan hà dettu: "Tineraghju a manu di u mo fratellu Eyüp da u principiu, da u stadiu di fattibilità à u stadiu di produzzione, ùn lasciaraghju mai è travaglià inseme finu à a fine. di u travagliu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*