I servizii di treni ùn sò micca interrotti grazie à elli.

I servizii di treni ùn sò micca interrotti grazie à elli: Malgradu i duri cundizioni invernali in l'Anatolia Orientale, i servizii di treni cuntinueghjanu senza interruzzione grazie à i travagliadori di e Ferrovie Turchi di Statu. Aghjunghjendu à u travagliu prima di a matina, i travagliadori di a ferrovia sguassate a neve da i binari è rompenu i ghiaccioli in i tunnel cù una piccula è una pala.

Haydar Kartal, chì hà travagliatu cum'è un travagliadore per 30 anni in i Ferrovii Turchi di u Statu, hà dichjaratu chì serve per rompe a neve nantu à i rails è u ghjacciu furmatu in i tunnel finu à a sera, è chì facenu u stessu travagliu ogni ghjornu. per impediscenu l'interruzzione di i servizii di treni, Kartal hà dettu: "U nostru travagliu hè di pulisce a ferrovia è di assicurà chì i servizii di treni cuntinueghjanu senza interruzzione. Apermu a ferrovia chì vene è chjude prima ogni matina è rompe u ghjacciu furmatu. Facemu un travagliu di pulitura rumpiandu u ghjacciu furmatu in i tunnellati cù e pale. U ghjornu dopu, vedemu chì e piste chì avemu pulitu sò cuparti di ghiaccio in u listessu modu. In più di questu, ripetemu u listessu travagliu ".

Dichjarà chì facenu u so megliu per impedisce u trasportu di a ferrovia da esse disturbatu, Kartal hà aghjustatu chì u trasportu cuntinueghja in una manera sana grazia à u so travagliu duru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*