A prima flotta di autobus elettrici di Turchia hè stata stabilita in Izmir

A prima flotta d'autobus elettrici di Turchia hè stata stabilita in Izmir: 20 "autobus elettrici pieni" ecologichi è ecunomichi sò ghjunti è a prima flotta di autobus elettrici di Turchia hè stata stabilita in Izmir. Testendu i novi veiculi, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Sò tramindui amichevuli di l'ambiente, ecunomichi è assai tranquilli. I residenti di Izmir amaranu questi autobus ", disse. ESHOT furmà 250 cunduttori chì travaglià in autobus chì ponu viaghjà 100 chilometri cù una sola carica. I novi veiculi di Izmir cumincianu à serviziu dopu un periodu di prova di 45 ghjorni.

A municipalità metropolitana di Izmir hà fattu un altru muvimentu impurtante in u trasportu publicu è hà creatu "a prima flotta di autobus elettrici di Turchia". 20 autobus elettrici pruduciuti da una cumpagnia lucale in Ankara sò ghjunti in Izmir.

Dopu un test drive di 45 ghjorni, i veiculi chì cumincianu à serve in u trasportu urbanu seranu caricati in i garage è i centri di trasferimentu di a Direzzione Generale ESHOT trà 2-5 ore è di notte. L'autobus elettrici di İzmir, chì ponu viaghjà 250 chilometri senza piantà durante u ghjornu, puderanu travaglià senza stop per 13 ore quandu l'aria condizionata hè accesa è 16 ore senza aria condizionata. L'autobus seranu ancu capaci di generà energia è di ricaricà quandu vanu in discesa. I veiculi silenziosi spenderanu 1 centesimi per chilometru.

A municipalità metropolitana di Izmir hà u scopu di portà 2 autobus elettrici à a cità in 400 anni, se l'efficienza prevista da a nova flotta hè ottenuta.

45 ghjorni di prova
A Direzzione Generale ESHOT furmà 20 cunduttori, dispatchers è staff tecnicu per 100 autobus elettrici. Siccomu u cumpurtamentu di u cunduttore hè assai impurtante, i furmazioni si feranu nantu à a strada. Siccomu hè un sistema chì deve esse implementatu per a prima volta in Turchia, l'autobus passanu per 45 ghjorni di test drive è seranu aghjuntu à u software di rotte stradali di Izmir.

Carica da l'energia solare
U costu di l'energia elettrica per esse aduprata per a carica di sti veiculi ecologichi è ecunomichi serà cupartu da a centrale solare, chì hè stallata à l'Installazioni Buca Gediz Heavy Care di a Direzzione Generale ESHOT. ESHOT cumprà l'electricità da TEDAŞ, chì serà aduprata per a carica di l'autobus in l'attellu, i garage è e fermate di l'autobus. L'energia prodotta da a centrale solare serà ancu trasferita à a reta di TEDAŞ.

A ghjente di Izmir li piacerà.
U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, chì hè andatu à a Direzzione Generale ESHOT è hà pruvatu l'autobus elettrici di Izmir, hà dettu: "Sò tramindui amichevuli di l'ambiente, ecunomichi è assai tranquilli. I residenti di Izmir amaranu questi autobus ", disse. U Ministru Kocaoğlu hà aghjustatu chì anu da cuntinuà i so investimenti ambientalisti in u trasportu publicu urbanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*