75 milioni di lire di l'esportatore restanu in a so sacchetta

L'esportatore avarà 75 milioni di lire in a so sacchetta: Arslan, in a so dichjarazione, hà dichjaratu chì cù una nova regulazione fatta da l'Organizazione Marittima Internaziunale (IMO), in cunfurmità cù a Cunvenzione Internaziunale per a Sicurezza di a Vita in Mare (SOLAS). u pesu grossu di i cuntenituri pieni per esse carricati nantu à i navi da u 1 di lugliu di u 2016 serà determinatu è verificatu da u speditore, disse chì hè diventatu ubligatoriu.

Ricordendu chì anu preparatu è publicatu a "Direttiva nantu à a Determinazione è a Notificazione di i Pesi Grossi di i Containers Pieni per esse Trasportati per Mare" in questu cuntestu, è publicatu u 1 di lugliu 2016, Arslan hà dettu chì in u serviziu di pesatura realizatu da u portu. operatori, diverse voci di tassa sò appiicati à i porti diffirenti, i tariffi elevati sò pagati da i caricatori, è a tassa fatturata da e instalazioni custiera.Ellu disse chì anu ricivutu lagnanza da l'operatori di linea chì una tarifa addiziale hè stata aghjunta è riflessa à l'esportatore.

Rimarchendu chì l'applicazioni citate portanu costi serii per l'esportatori, Arslan hà dettu: "E diverse applicazioni chì partenu da 30 dollari à 150 dollari eranu u prublema di u settore. Dunque, avemu publicatu una nova circular. A tarifa pagata sottu u nome di a tarifa di verificazione di pesatura è tolleranza in i porti ùn deve micca più di 60 lire. Qualchissia chì vulete pò fà una applicazione sottu à questa quantità. Cù u novu regulamentu chì riduce i costi, i nostri esportatori seranu furniti cù un supportu annuale di circa 75 milioni di lire ". hà fattu a so valutazione.

"Un ingaghjamentu di 4,5 milioni di lire serà furnitu à u publicu annu"

Arslan hà dichjaratu chì cù u regulamentu, l'operatori di pesatura seranu autorizati è arregistrati, è cusì, u numeru di cuntenituri sottumessi à a misurazione di u pesu grossu verificatu da i porti turchi seranu chjaramente cunnisciutu da l'amministrazione.

Dichjarà chì u 60 per centu di u massimu di 3 lire chì l'operatori di pesatura autorizati riceveranu serà trasferitu à u publicu, Arslan hà nutatu chì questu modu, 4,5 milioni di lire seranu furniti à u publicu ogni annu.
U Ministru Arslan hà dettu chì l'operatori autorizati puderanu accede à i so sistemi è hà cuntinuatu cusì:

"In questu modu, l'ispezioni diventeranu sustinibili è l'infurmazioni statistiche precise saranu ottenute. A congestione in u portu per via di i movimenti di u containeru è a perdita di tempu è di salarii per l'esportatore per via di pesatura ripetuta serà impedita. Grazie à l'operatori di pesatura autorizati in i porti o regioni portuali in tuttu u nostru paese, u prucessu di pesu grossu verificatu serà purtatu à i standard di l'UE in u nostru paese è sarà fattu à tempu precisu è arregistratu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*