Un altru cumpetizione di Izmir Metropolitan hè per Evka-3.

Un'altra cumpetizione da a Municipalità Metropolitana di Izmir hè per Evka-3: Dopu à u "Centru d'Integrazione di i Trasporti" stabiliscerà in Halkapınar, a Municipalità Metropolitana di Izmir organiza ancu un cuncorsu naziunale di prughjetti architettonici per l'arrangiamentu di a fermata di l'autobus è di l'area di parcheghju in Evka 3. , l'ultima fermata di u metro.

A Municipalità Metropolitana, chì hà preferitu u metudu di selezzione di l'opere architettoniche per esse custruite in Izmir per via di a cuncurrenza, hà iniziatu un novu cuncorsu di prughjetti dopu à Halkapınar "Concorsu di Prughjetti Architetturali di u Centru di Integrazione di u Trasportu". U cuncorsu di prughjettu architettonicu, chì hè statu apertu per u scopu di riprogettà l'area induve l'ultima tappa di u metro, l'ultima tappa di l'autobus è u parcheghju hè situatu in Bornova Evka-3, cum'è "Centru Soziale è Stazione di Trasferimentu". , hà u scopu di mette in risaltu suluzioni funziunali è innovatori è di revelà un approcciu sensibile à l'ambiente.

U "Centru Sociale è Stazione di Trasferimentu" da esse custruitu copre 21.108 m2 di terra chì appartene à a Municipalità Metropolitana di Izmir. U primu prughjettu in a cumpetizione riceverà 80 mila TL, u sicondu 60 mila TL, u terzu 40 mila TL; U quartu, quintu è sestu postu seranu attribuiti 30 mila TL cum'è premii di menzione d'onore. A scadenza per a presentazione di prughjetti per participà à u cuncorsu hè u 7 di ferraghju 2017.

Amichevule à l'ambiente, sicuru è còmode
In u cuncorsu di prughjetti apertu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per Evka-3, u cuncettu di "Mobilità Urbana Sostenibile" hè evidenziatu per incuragisce u trasportu ecologicu è multiplu (pedone, bicicletta, autobus, sistemi ferroviari). Cusì, hè previstu chì a ghjente di Izmir ùn solu aduprà e opportunità di trasportu attivu purtate da a stazione di trasferimentu, ma ancu e zone di vita, di divertimentu è di apprendimentu seranu cuncepite.

Hè previstu di creà percorsi di bicicletta sicuri nantu à una strada di 3 km lungo Cengizhan Street, chì hè integrata cù a Stazione di Trasferimentu Evka-2 è limita l'area di cuncepimentu. I cuncurrenti sò tenuti à purtà suluzioni di cuncepimentu ambientale è di u clima, in più di soluzioni facilmente accessibili, sicure è còmode di rete di pedoni è di bicicletta chì sustenenu u trasportu attivu; Sò previsti di sviluppà micca solu un "Centru di trasferimentu" è un prughjettu integratu di "Centru Soziale", ma ancu e pruposte necessarie per un ambiente urbanu attivu chì l'integrarà cù l'area urbana è a vita di u quartiere.

In u prugettu da esse realizatu, ci saranu attelli, studio di ballu è scola di ghjocu per i zitelli in a zona chjamata "Centru Educazione", è una farmacia, parrucchiere (per l'omi è e donne), un sartore, un liquori è una buttrega d'alimentazione, prudutti elettronichi. è locu di vendita d'attrezzatura sportiva, libreria, cartoleria in a zona posizionata cum'è "Bazaar" Ci serà ancu una buttrega di riparazione di scarpi è lavanderia.

Illustri membri di a Giuria
I principali membri di a ghjuria di u cuncorsu, induve l'Architettu Cem İlhan serà u presidente di a ghjuria in a valutazione di i prughjetti, sò l'Architettu Devrim Çimen, l'Architettu Cem İlhan, l'Architettu Hüseyin Sinan Omacan, l'Architettu Didem Özdel è l'Ingegnere Civile Deniz Alkan. I membri di a ghjuria alternativa di u cuncorsu includenu l'architettu Orhan Ersan, l'architettu Ülkü İnceköse è l'ingegnere civile Necati Atıcı. I membri di a ghjuria cunsiglii sò cumposti da u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Buğra Gökçe è u City Planner Koray Velibeyoğlu, u presidente di a Camera di l'Architecti Halil İbrahim Alpaslan, l'architettu paisaghjolu Green Areas Branch Manager Ayşe Gevrek Gözsoy è l'architettu Ömer Yılmaz.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*