A Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Konya da esse cumpletata in 2018

A Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Konya serà finita in 2018: Industria Parlamentare, Cummerciu, Energia, Risorse Naturali, Cummissione di l'Infurmazione è Tecnulugia Presidente è u Deputatu di Konya Partitu AK Ziya Altunyaldız hà dettu chì u Novu Trenu Konya d'Alta Velocità (YHT). ) A stazione serà cumpletata in u primu trimestre di u 2018.

Presidente di a Cummissione di l'Industria Parlamentaria, u Cummerciu, l'Energia, i Risorse Naturali, l'Informazione è a Tecnulugia è u Diputatu di u Partitu AK Konya Ziya Altunyaldız, Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın Hà esaminatu l'opere in Konya New High Speed ​​​​Train (YHT) Station, chì hè in custruzzione, in situ. Altunyaldız, chì hà fattu dichjarazioni annantu à a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità, chì hè in custruzzione in u Mercatu Vechju di Granu di Konya, hà dettu: "Questa zona hè assai impurtante per Konya, una zona induve aspittemu chì porta Konya à un livellu più altu. in logistica. Perchè dicemu chì, questu serà una stazione induve tutte e linee di treni d'alta velocità seranu integrate, vale à dì Konya-Ankara, Konya-Istanbul, Konya-Mersin è à longu andà, Kayseri, Adana, linee Antalya seranu. integrata è serà una zona di distribuzione è cullezzione. U sicondu hè una zona induve u sistema ferroviariu da u so latu serà integratu, è ancu u Metro di Konya, induve l'opere avanzanu rapidamente in u mumentu. Dunque, u cumpletu rapidu di sta zona hè estremamente impurtante per u nostru Konya. Hè per quessa chì simu in u campu. Avemu vistu u travagliu in u campu. Spergu chì tutti avemu u scopu di portà questu à Konya, è travagliemu per purtà stu investimentu in u primu trimestre di u 2018 in questa direzzione ".

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın Ellu disse: "Da quandu avemu principiatu l'operazione di treni d'alta velocità in u nostru Konya, avemu preparatu e nostre riunioni cù a Municipalità Metropolitana di Konya à un certu puntu, per via di a dumanda intensa da i nostri passageri, postu chì u puntu di stazione attuale ùn hè micca cumplettamente integratu. cù l'assi di trasportu urbanu. Avemu sceltu u nostru locu di stazione per esse u centru di u puntu di distribuzione internu di a cità. Quì, avemu sceltu è cuncepitu sta stazione, chì hè un puntu cunnessu sia à u sistema di ferrovia leggera, à u metro è à tutti l'assi di trasportu urbanu. Avemu una zona chjusa di circa 30 mila metri quadrati quì. Havi una piazza di stazione di 35 mila metri quatratu cù a piazza di a stazione. Custruiremu una seconda stazione quì, degna di u nostru Konya. Averemu ancu più di 3 parcheghji, cù 117 piani, circa 100 parcheghji interni, è circa 200 parcheggi esterni. Stu locu hà una funziunalità particulari, hà da pudè riceve passageri da i dui lati, à u sudu è à u nordu. Perchè i nostri passageri in u latu oppostu di a nostra strada puderanu ghjunghje à a stazione, è i nostri passageri chì venenu da questu latu puderanu ghjunghje à a stazione ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*